Trends en ontwikkelingen: de consument op zoek naar geluk

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationHet event als strategisch marketinginstrument
EditorsD. Gerritsen, R. van Olderen
Place of PublicationBussum
PublisherCouthino
Pages34-49
Volume2de herziene druk
ISBN (Print)9879046905692
Publication statusPublished - 2017

Cite this

Rooijackers, MJAM. (2017). Trends en ontwikkelingen: de consument op zoek naar geluk. In D. Gerritsen, & R. van Olderen (Eds.), Het event als strategisch marketinginstrument (Vol. 2de herziene druk, pp. 34-49). Bussum: Couthino.
Rooijackers, MJAM. / Trends en ontwikkelingen: de consument op zoek naar geluk. Het event als strategisch marketinginstrument. editor / D. Gerritsen ; R. van Olderen. Vol. 2de herziene druk Bussum : Couthino, 2017. pp. 34-49
@inbook{7bcf5c76ad094d8fbe38cb743c65c1db,
title = "Trends en ontwikkelingen: de consument op zoek naar geluk",
author = "MJAM Rooijackers",
note = "Het betreft hier hoofdstuk 2 uit de tweede herziene druk van het boek {"}Het event als strategisch markeinginstrument{"}.",
year = "2017",
language = "Dutch",
isbn = "9879046905692",
volume = "2de herziene druk",
publisher = "Couthino",
pages = "34--49",
editor = "D. Gerritsen and {van Olderen}, R.",
booktitle = "Het event als strategisch marketinginstrument",

}

Rooijackers, MJAM 2017, Trends en ontwikkelingen: de consument op zoek naar geluk. in D Gerritsen & R van Olderen (eds), Het event als strategisch marketinginstrument. vol. 2de herziene druk, Couthino, Bussum, pp. 34-49.

Trends en ontwikkelingen: de consument op zoek naar geluk. / Rooijackers, MJAM.

Het event als strategisch marketinginstrument. ed. / D. Gerritsen; R. van Olderen. Vol. 2de herziene druk Bussum : Couthino, 2017. p. 34-49.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - Trends en ontwikkelingen: de consument op zoek naar geluk

AU - Rooijackers, MJAM

N1 - Het betreft hier hoofdstuk 2 uit de tweede herziene druk van het boek "Het event als strategisch markeinginstrument".

PY - 2017

Y1 - 2017

M3 - Chapter

SN - 9879046905692

VL - 2de herziene druk

SP - 34

EP - 49

BT - Het event als strategisch marketinginstrument

A2 - Gerritsen, D.

A2 - van Olderen, R.

PB - Couthino

CY - Bussum

ER -

Rooijackers MJAM. Trends en ontwikkelingen: de consument op zoek naar geluk. In Gerritsen D, van Olderen R, editors, Het event als strategisch marketinginstrument. Vol. 2de herziene druk. Bussum: Couthino. 2017. p. 34-49