Toeristische promotieorganisaties in een veranderend marketinglandschap: de strijd hoe relevant te blijven voor de moderne toerist

J. Beelen, MAJ van der Ent, LWG Reintjes, G. Swager

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd
EditorsD. Korteweg Maris, K. Breedveld, K. de Bruijn, J. van der Meulen, M. Rooijackers, R. van Roosendaal, K. van der Most, U. van der Noort, J. Oskam, T. Vermeulen
Place of PublicationNieuwegein
PublisherNRIT Media
Pages366-369
Number of pages400
ISBN (Print)978-90-5472-244-1
Publication statusPublished - 2013

Cite this

Beelen, J., van der Ent, MAJ., Reintjes, LWG., & Swager, G. (2013). Toeristische promotieorganisaties in een veranderend marketinglandschap: de strijd hoe relevant te blijven voor de moderne toerist. In D. Korteweg Maris, K. Breedveld, K. de Bruijn, J. van der Meulen, M. Rooijackers, R. van Roosendaal, K. van der Most, U. van der Noort, J. Oskam, & T. Vermeulen (Eds.), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd (pp. 366-369). NRIT Media.