Social media effectiever inzetbaar in de toeristische branche: opstart "innovatielab" door NHTV, NBTC en HSMAI

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2010/2011
EditorsW. Wildhagen, K. de Bruijn
Place of PublicationBreda
PublisherNRIT Onderzoek
Pages42-44
Number of pages320
ISBN (Print)978-90-75923-70-4
Publication statusPublished - 2011

Cite this

Dijkmans, CHS. (2011). Social media effectiever inzetbaar in de toeristische branche: opstart "innovatielab" door NHTV, NBTC en HSMAI. In W. Wildhagen, & K. de Bruijn (Eds.), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2010/2011 (pp. 42-44). Breda: NRIT Onderzoek.
Dijkmans, CHS. / Social media effectiever inzetbaar in de toeristische branche: opstart "innovatielab" door NHTV, NBTC en HSMAI. Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2010/2011. editor / W. Wildhagen ; K. de Bruijn. Breda : NRIT Onderzoek, 2011. pp. 42-44
@inbook{cdfadf012c3c420499f3ae5d51345baf,
title = "Social media effectiever inzetbaar in de toeristische branche: opstart {"}innovatielab{"} door NHTV, NBTC en HSMAI",
author = "CHS Dijkmans",
year = "2011",
language = "Dutch",
isbn = "978-90-75923-70-4",
publisher = "NRIT Onderzoek",
pages = "42--44",
editor = "W. Wildhagen and {de Bruijn}, K.",
booktitle = "Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2010/2011",

}

Dijkmans, CHS 2011, Social media effectiever inzetbaar in de toeristische branche: opstart "innovatielab" door NHTV, NBTC en HSMAI. in W Wildhagen & K de Bruijn (eds), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2010/2011. NRIT Onderzoek, Breda, pp. 42-44.

Social media effectiever inzetbaar in de toeristische branche: opstart "innovatielab" door NHTV, NBTC en HSMAI. / Dijkmans, CHS.

Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2010/2011. ed. / W. Wildhagen; K. de Bruijn. Breda : NRIT Onderzoek, 2011. p. 42-44.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - Social media effectiever inzetbaar in de toeristische branche: opstart "innovatielab" door NHTV, NBTC en HSMAI

AU - Dijkmans, CHS

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Chapter

SN - 978-90-75923-70-4

SP - 42

EP - 44

BT - Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2010/2011

A2 - Wildhagen, W.

A2 - de Bruijn, K.

PB - NRIT Onderzoek

CY - Breda

ER -

Dijkmans CHS. Social media effectiever inzetbaar in de toeristische branche: opstart "innovatielab" door NHTV, NBTC en HSMAI. In Wildhagen W, de Bruijn K, editors, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2010/2011. Breda: NRIT Onderzoek. 2011. p. 42-44