Social media: een 'Stage to engage' voor toeristische bedrijven

Research output: Contribution to conferencePaper

Original languageDutch
Publication statusPublished - 2015
EventANVR 'Changes in Tourism', 14-01-2015; 2015 - Utrecht, The Netherlands
Duration: 14 Jan 201514 Jan 2015

Conference

ConferenceANVR 'Changes in Tourism', 14-01-2015; 2015
CityUtrecht, The Netherlands
Period14/01/1514/01/15

Cite this

Dijkmans, CHS. (2015). Social media: een 'Stage to engage' voor toeristische bedrijven. Paper presented at ANVR 'Changes in Tourism', 14-01-2015; 2015, Utrecht, The Netherlands, .
Dijkmans, CHS. / Social media: een 'Stage to engage' voor toeristische bedrijven. Paper presented at ANVR 'Changes in Tourism', 14-01-2015; 2015, Utrecht, The Netherlands, .
@conference{5cdc1e88000d4fb28154c1db282c6cb9,
title = "Social media: een 'Stage to engage' voor toeristische bedrijven",
author = "CHS Dijkmans",
year = "2015",
language = "Dutch",
note = "null ; Conference date: 14-01-2015 Through 14-01-2015",

}

Dijkmans, CHS 2015, 'Social media: een 'Stage to engage' voor toeristische bedrijven', Paper presented at ANVR 'Changes in Tourism', 14-01-2015; 2015, Utrecht, The Netherlands, 14/01/15 - 14/01/15.

Social media: een 'Stage to engage' voor toeristische bedrijven. / Dijkmans, CHS.

2015. Paper presented at ANVR 'Changes in Tourism', 14-01-2015; 2015, Utrecht, The Netherlands, .

Research output: Contribution to conferencePaper

TY - CONF

T1 - Social media: een 'Stage to engage' voor toeristische bedrijven

AU - Dijkmans, CHS

PY - 2015

Y1 - 2015

M3 - Paper

ER -

Dijkmans CHS. Social media: een 'Stage to engage' voor toeristische bedrijven. 2015. Paper presented at ANVR 'Changes in Tourism', 14-01-2015; 2015, Utrecht, The Netherlands, .