Social media door KLM: de relatie met online engangement en bedrijfsreputatie

CHS Dijkmans, P. Kerkhof, C.J. Beukeboom

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

Original languageDutch
Pages (from-to)23-36
Number of pages14
JournalVrijetijdstudies
Volume33
Issue number2
Publication statusPublished - 2015

Cite this

Dijkmans, CHS ; Kerkhof, P. ; Beukeboom, C.J. / Social media door KLM: de relatie met online engangement en bedrijfsreputatie. In: Vrijetijdstudies. 2015 ; Vol. 33, No. 2. pp. 23-36.
@article{786fd02f5b2f44b1a6348de8dc4ebda9,
title = "Social media door KLM: de relatie met online engangement en bedrijfsreputatie",
author = "CHS Dijkmans and P. Kerkhof and C.J. Beukeboom",
year = "2015",
language = "Dutch",
volume = "33",
pages = "23--36",
journal = "Vrijetijdstudies",
issn = "1384-2439",
number = "2",

}

Social media door KLM: de relatie met online engangement en bedrijfsreputatie. / Dijkmans, CHS; Kerkhof, P.; Beukeboom, C.J.

In: Vrijetijdstudies, Vol. 33, No. 2, 2015, p. 23-36.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

TY - JOUR

T1 - Social media door KLM: de relatie met online engangement en bedrijfsreputatie

AU - Dijkmans, CHS

AU - Kerkhof, P.

AU - Beukeboom, C.J.

PY - 2015

Y1 - 2015

M3 - Article

VL - 33

SP - 23

EP - 36

JO - Vrijetijdstudies

JF - Vrijetijdstudies

SN - 1384-2439

IS - 2

ER -