Original language | Dutch |
---|---|
Pages (from-to) | 23-36 |
Number of pages | 14 |
Journal | Vrijetijdstudies |
Volume | 33 |
Issue number | 2 |
Publication status | Published - 2015 |
Cite this
Dijkmans, CHS., Kerkhof, P., & Beukeboom, C. J. (2015). Social media door KLM: de relatie met online engangement en bedrijfsreputatie. Vrijetijdstudies, 33(2), 23-36.
@article{786fd02f5b2f44b1a6348de8dc4ebda9,
title = "Social media door KLM: de relatie met online engangement en bedrijfsreputatie",
author = "CHS Dijkmans and P. Kerkhof and C.J. Beukeboom",
year = "2015",
language = "Dutch",
volume = "33",
pages = "23--36",
journal = "Vrijetijdstudies",
issn = "1384-2439",
number = "2",
}
Dijkmans, CHS, Kerkhof, P & Beukeboom, CJ 2015, 'Social media door KLM: de relatie met online engangement en bedrijfsreputatie', Vrijetijdstudies, vol. 33, no. 2, pp. 23-36.
Social media door KLM: de relatie met online engangement en bedrijfsreputatie. / Dijkmans, CHS; Kerkhof, P.; Beukeboom, C.J.
In: Vrijetijdstudies, Vol. 33, No. 2, 2015, p. 23-36.Research output: Contribution to journal › Article › Scientific › peer-review
TY - JOUR
T1 - Social media door KLM: de relatie met online engangement en bedrijfsreputatie
AU - Dijkmans, CHS
AU - Kerkhof, P.
AU - Beukeboom, C.J.
PY - 2015
Y1 - 2015
M3 - Article
VL - 33
SP - 23
EP - 36
JO - Vrijetijdstudies
JF - Vrijetijdstudies
SN - 1384-2439
IS - 2
ER -
Dijkmans CHS, Kerkhof P, Beukeboom CJ. Social media door KLM: de relatie met online engangement en bedrijfsreputatie. Vrijetijdstudies. 2015;33(2):23-36.