Regiomarketing van onderop? De rol van ambassadeurschap in de beeldvorming van toeristische bestemmingen

JHG Jeuring

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

    Original languageDutch
    Title of host publicationTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014
    EditorsL. Mensink, M. Rooijackers, J. Oskam, T. Vermeulen, K. Breedveld, K. de Bruijn, K. van der Most, N. Heerschap, D. Korteweg Maris
    Place of PublicationNieuwegein
    PublisherNRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing
    Pages387-389
    Number of pages420
    ISBN (Print)9789054722946
    Publication statusPublished - 2014

    Cite this

    Jeuring, JHG. (2014). Regiomarketing van onderop? De rol van ambassadeurschap in de beeldvorming van toeristische bestemmingen. In L. Mensink, M. Rooijackers, J. Oskam, T. Vermeulen, K. Breedveld, K. de Bruijn, K. van der Most, N. Heerschap, & D. Korteweg Maris (Eds.), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014 (pp. 387-389). NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing.