Regiomarketing van onderop? De rol van ambassadeurschap in de beeldvorming van toeristische bestemmingen

JHG Jeuring

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

    Original languageDutch
    Title of host publicationTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014
    EditorsL. Mensink, M. Rooijackers, J. Oskam, T. Vermeulen, K. Breedveld, K. de Bruijn, K. van der Most, N. Heerschap, D. Korteweg Maris
    Place of PublicationNieuwegein
    PublisherNRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing
    Pages387-389
    Number of pages420
    ISBN (Print)9789054722946
    Publication statusPublished - 2014

    Cite this

    Jeuring, JHG. (2014). Regiomarketing van onderop? De rol van ambassadeurschap in de beeldvorming van toeristische bestemmingen. In L. Mensink, M. Rooijackers, J. Oskam, T. Vermeulen, K. Breedveld, K. de Bruijn, K. van der Most, N. Heerschap, ... D. Korteweg Maris (Eds.), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014 (pp. 387-389). Nieuwegein: NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing.
    Jeuring, JHG. / Regiomarketing van onderop? De rol van ambassadeurschap in de beeldvorming van toeristische bestemmingen. Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. editor / L. Mensink ; M. Rooijackers ; J. Oskam ; T. Vermeulen ; K. Breedveld ; K. de Bruijn ; K. van der Most ; N. Heerschap ; D. Korteweg Maris. Nieuwegein : NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, 2014. pp. 387-389
    @inbook{fdad31e5c31a4673ad25728d6fe3c794,
    title = "Regiomarketing van onderop? De rol van ambassadeurschap in de beeldvorming van toeristische bestemmingen",
    author = "JHG Jeuring",
    year = "2014",
    language = "Dutch",
    isbn = "9789054722946",
    publisher = "NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing",
    pages = "387--389",
    editor = "L. Mensink and M. Rooijackers and J. Oskam and T. Vermeulen and K. Breedveld and {de Bruijn}, K. and {van der Most}, K. and N. Heerschap and {Korteweg Maris}, D.",
    booktitle = "Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014",

    }

    Jeuring, JHG 2014, Regiomarketing van onderop? De rol van ambassadeurschap in de beeldvorming van toeristische bestemmingen. in L Mensink, M Rooijackers, J Oskam, T Vermeulen, K Breedveld, K de Bruijn, K van der Most, N Heerschap & D Korteweg Maris (eds), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, Nieuwegein, pp. 387-389.

    Regiomarketing van onderop? De rol van ambassadeurschap in de beeldvorming van toeristische bestemmingen. / Jeuring, JHG.

    Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. ed. / L. Mensink; M. Rooijackers; J. Oskam; T. Vermeulen; K. Breedveld; K. de Bruijn; K. van der Most; N. Heerschap; D. Korteweg Maris. Nieuwegein : NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, 2014. p. 387-389.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

    TY - CHAP

    T1 - Regiomarketing van onderop? De rol van ambassadeurschap in de beeldvorming van toeristische bestemmingen

    AU - Jeuring, JHG

    PY - 2014

    Y1 - 2014

    M3 - Chapter

    SN - 9789054722946

    SP - 387

    EP - 389

    BT - Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014

    A2 - Mensink, L.

    A2 - Rooijackers, M.

    A2 - Oskam, J.

    A2 - Vermeulen, T.

    A2 - Breedveld, K.

    A2 - de Bruijn, K.

    A2 - van der Most, K.

    A2 - Heerschap, N.

    A2 - Korteweg Maris, D.

    PB - NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing

    CY - Nieuwegein

    ER -

    Jeuring JHG. Regiomarketing van onderop? De rol van ambassadeurschap in de beeldvorming van toeristische bestemmingen. In Mensink L, Rooijackers M, Oskam J, Vermeulen T, Breedveld K, de Bruijn K, van der Most K, Heerschap N, Korteweg Maris D, editors, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. Nieuwegein: NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing. 2014. p. 387-389