Online branding van bestemmingen : de kracht van visuele content

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014
EditorsK. Breedveld, J. Oskam, M. Rooijackers, T. Vermeulen, N. Heerschap, D. Korteweg Maris, K. de Bruijn, L. Mensink, K. van der Most
Place of PublicationNieuwegein
PublisherNRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing
Pages70-73
Number of pages420
ISBN (Print)9789054722946
Publication statusPublished - 2014

Cite this

van der Ent, MAJ., Smeenge, M., & de Vink, GJ. (2014). Online branding van bestemmingen : de kracht van visuele content. In K. Breedveld, J. Oskam, M. Rooijackers, T. Vermeulen, N. Heerschap, D. Korteweg Maris, K. de Bruijn, L. Mensink, ... K. van der Most (Eds.), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014 (pp. 70-73). Nieuwegein: NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing.
van der Ent, MAJ ; Smeenge, M ; de Vink, GJ. / Online branding van bestemmingen : de kracht van visuele content. Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. editor / K. Breedveld ; J. Oskam ; M. Rooijackers ; T. Vermeulen ; N. Heerschap ; D. Korteweg Maris ; K. de Bruijn ; L. Mensink ; K. van der Most. Nieuwegein : NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, 2014. pp. 70-73
@inbook{cc193f5bd5d44e92b9ce04360a1199af,
title = "Online branding van bestemmingen : de kracht van visuele content",
author = "{van der Ent}, MAJ and M Smeenge and {de Vink}, GJ",
year = "2014",
language = "Dutch",
isbn = "9789054722946",
publisher = "NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing",
pages = "70--73",
editor = "K. Breedveld and J. Oskam and M. Rooijackers and T. Vermeulen and N. Heerschap and {Korteweg Maris}, D. and {de Bruijn}, K. and L. Mensink and {van der Most}, K.",
booktitle = "Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014",

}

van der Ent, MAJ, Smeenge, M & de Vink, GJ 2014, Online branding van bestemmingen : de kracht van visuele content. in K Breedveld, J Oskam, M Rooijackers, T Vermeulen, N Heerschap, D Korteweg Maris, K de Bruijn, L Mensink & K van der Most (eds), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, Nieuwegein, pp. 70-73.

Online branding van bestemmingen : de kracht van visuele content. / van der Ent, MAJ; Smeenge, M; de Vink, GJ.

Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. ed. / K. Breedveld; J. Oskam; M. Rooijackers; T. Vermeulen; N. Heerschap; D. Korteweg Maris; K. de Bruijn; L. Mensink; K. van der Most. Nieuwegein : NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, 2014. p. 70-73.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - Online branding van bestemmingen : de kracht van visuele content

AU - van der Ent, MAJ

AU - Smeenge, M

AU - de Vink, GJ

PY - 2014

Y1 - 2014

M3 - Chapter

SN - 9789054722946

SP - 70

EP - 73

BT - Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014

A2 - Breedveld, K.

A2 - Oskam, J.

A2 - Rooijackers, M.

A2 - Vermeulen, T.

A2 - Heerschap, N.

A2 - Korteweg Maris, D.

A2 - de Bruijn, K.

A2 - Mensink, L.

A2 - van der Most, K.

PB - NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing

CY - Nieuwegein

ER -

van der Ent MAJ, Smeenge M, de Vink GJ. Online branding van bestemmingen : de kracht van visuele content. In Breedveld K, Oskam J, Rooijackers M, Vermeulen T, Heerschap N, Korteweg Maris D, de Bruijn K, Mensink L, van der Most K, editors, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. Nieuwegein: NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing. 2014. p. 70-73