Online branding van bestemmingen : de kracht van visuele content

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014
EditorsK. Breedveld, J. Oskam, M. Rooijackers, T. Vermeulen, N. Heerschap, D. Korteweg Maris, K. de Bruijn, L. Mensink, K. van der Most
Place of PublicationNieuwegein
PublisherNRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing
Pages70-73
Number of pages420
ISBN (Print)9789054722946
Publication statusPublished - 2014

Cite this

van der Ent, MAJ., Smeenge, M., & de Vink, GJ. (2014). Online branding van bestemmingen : de kracht van visuele content. In K. Breedveld, J. Oskam, M. Rooijackers, T. Vermeulen, N. Heerschap, D. Korteweg Maris, K. de Bruijn, L. Mensink, & K. van der Most (Eds.), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014 (pp. 70-73). NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing.