Onderzoek location based advertising : Mobile=Location=Effect

M.S. Van Gisbergen, A.E. Hühn, V-J Khan, P. Ketelaar

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Original languageDutch
Pages (from-to)49-50
JournalTijdschrift voor Marketing
Issue number12
Publication statusPublished - 2011

Cite this

Van Gisbergen, M.S. ; Hühn, A.E. ; Khan, V-J ; Ketelaar, P. / Onderzoek location based advertising : Mobile=Location=Effect. In: Tijdschrift voor Marketing. 2011 ; No. 12. pp. 49-50.
@article{4a0e30c6f4de44c8875f168f23c581ca,
title = "Onderzoek location based advertising : Mobile=Location=Effect",
author = "{Van Gisbergen}, M.S. and A.E. H{\"u}hn and V-J Khan and P. Ketelaar",
year = "2011",
language = "Dutch",
pages = "49--50",
journal = "Tijdschrift voor Marketing",
issn = "0165-1439",
number = "12",

}

Onderzoek location based advertising : Mobile=Location=Effect. / Van Gisbergen, M.S.; Hühn, A.E.; Khan, V-J; Ketelaar, P.

In: Tijdschrift voor Marketing, No. 12, 2011, p. 49-50.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

TY - JOUR

T1 - Onderzoek location based advertising : Mobile=Location=Effect

AU - Van Gisbergen, M.S.

AU - Hühn, A.E.

AU - Khan, V-J

AU - Ketelaar, P.

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Article

SP - 49

EP - 50

JO - Tijdschrift voor Marketing

JF - Tijdschrift voor Marketing

SN - 0165-1439

IS - 12

ER -