Marketingstrategie : van brein tot besluit

R. Bruins, K. Vries, HH Lier, R. Heijblom

Research output: Book/ReportBookProfessional

Original languageDutch
Place of PublicationAmsterdam
PublisherPearson
Number of pages301
ISBN (Print)9789043022408
Publication statusPublished - 2012

Cite this

Bruins, R., Vries, K., Lier, HH., & Heijblom, R. (2012). Marketingstrategie : van brein tot besluit. Amsterdam: Pearson.
Bruins, R. ; Vries, K. ; Lier, HH ; Heijblom, R. / Marketingstrategie : van brein tot besluit. Amsterdam : Pearson, 2012. 301 p.
@book{37fbd19311964e4ea2072c904aa35fa3,
title = "Marketingstrategie : van brein tot besluit",
author = "R. Bruins and K. Vries and HH Lier and R. Heijblom",
year = "2012",
language = "Dutch",
isbn = "9789043022408",
publisher = "Pearson",

}

Bruins, R, Vries, K, Lier, HH & Heijblom, R 2012, Marketingstrategie : van brein tot besluit. Pearson, Amsterdam.

Marketingstrategie : van brein tot besluit. / Bruins, R.; Vries, K.; Lier, HH; Heijblom, R.

Amsterdam : Pearson, 2012. 301 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

TY - BOOK

T1 - Marketingstrategie : van brein tot besluit

AU - Bruins, R.

AU - Vries, K.

AU - Lier, HH

AU - Heijblom, R.

PY - 2012

Y1 - 2012

M3 - Book

SN - 9789043022408

BT - Marketingstrategie : van brein tot besluit

PB - Pearson

CY - Amsterdam

ER -

Bruins R, Vries K, Lier HH, Heijblom R. Marketingstrategie : van brein tot besluit. Amsterdam: Pearson, 2012. 301 p.