Klantsegmentatie 2.0

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationCultuurmarketing Jaarboek editie 2018
EditorsH Smetsers
PublisherCultuurmarketing
Pages11-13
Number of pages3
Publication statusPublished - 2018

Keywords

  • marketing
  • segmentatie
  • cultuur

Cite this

de Rooij, HPGM. (2018). Klantsegmentatie 2.0. In H. Smetsers (Ed.), Cultuurmarketing Jaarboek editie 2018 (pp. 11-13). Cultuurmarketing.
de Rooij, HPGM. / Klantsegmentatie 2.0. Cultuurmarketing Jaarboek editie 2018. editor / H Smetsers. Cultuurmarketing, 2018. pp. 11-13
@inbook{01b934d9234046f582fac692548052d3,
title = "Klantsegmentatie 2.0",
keywords = "marketing, segmentatie, cultuur",
author = "{de Rooij}, HPGM",
year = "2018",
language = "Dutch",
pages = "11--13",
editor = "H Smetsers",
booktitle = "Cultuurmarketing Jaarboek editie 2018",
publisher = "Cultuurmarketing",

}

de Rooij, HPGM 2018, Klantsegmentatie 2.0. in H Smetsers (ed.), Cultuurmarketing Jaarboek editie 2018. Cultuurmarketing, pp. 11-13.

Klantsegmentatie 2.0. / de Rooij, HPGM.

Cultuurmarketing Jaarboek editie 2018. ed. / H Smetsers. Cultuurmarketing, 2018. p. 11-13.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - Klantsegmentatie 2.0

AU - de Rooij, HPGM

PY - 2018

Y1 - 2018

KW - marketing

KW - segmentatie

KW - cultuur

M3 - Chapter

SP - 11

EP - 13

BT - Cultuurmarketing Jaarboek editie 2018

A2 - Smetsers, H

PB - Cultuurmarketing

ER -

de Rooij HPGM. Klantsegmentatie 2.0. In Smetsers H, editor, Cultuurmarketing Jaarboek editie 2018. Cultuurmarketing. 2018. p. 11-13