Inleiding, Het event als strategisch marketinginstrument

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationHet event als strategisch marketinginstrument
EditorsR. van Olderen, D. Gerritsen
Place of PublicationBussum
PublisherCouthino
Pages20-34
Number of pages352
ISBN (Print)978-90-469-02417
Publication statusPublished - 2011

Cite this

Gerritsen, DJM., & van Olderen, RD. (2011). Inleiding, Het event als strategisch marketinginstrument. In R. van Olderen, & D. Gerritsen (Eds.), Het event als strategisch marketinginstrument (pp. 20-34). Bussum: Couthino.
Gerritsen, DJM ; van Olderen, RD. / Inleiding, Het event als strategisch marketinginstrument. Het event als strategisch marketinginstrument. editor / R. van Olderen ; D. Gerritsen. Bussum : Couthino, 2011. pp. 20-34
@inbook{a4a20bbd720a4a9d893764341577ed76,
title = "Inleiding, Het event als strategisch marketinginstrument",
author = "DJM Gerritsen and {van Olderen}, RD",
year = "2011",
language = "Dutch",
isbn = "978-90-469-02417",
publisher = "Couthino",
pages = "20--34",
editor = "{van Olderen}, R. and D. Gerritsen",
booktitle = "Het event als strategisch marketinginstrument",

}

Gerritsen, DJM & van Olderen, RD 2011, Inleiding, Het event als strategisch marketinginstrument. in R van Olderen & D Gerritsen (eds), Het event als strategisch marketinginstrument. Couthino, Bussum, pp. 20-34.

Inleiding, Het event als strategisch marketinginstrument. / Gerritsen, DJM; van Olderen, RD.

Het event als strategisch marketinginstrument. ed. / R. van Olderen; D. Gerritsen. Bussum : Couthino, 2011. p. 20-34.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - Inleiding, Het event als strategisch marketinginstrument

AU - Gerritsen, DJM

AU - van Olderen, RD

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Chapter

SN - 978-90-469-02417

SP - 20

EP - 34

BT - Het event als strategisch marketinginstrument

A2 - van Olderen, R.

A2 - Gerritsen, D.

PB - Couthino

CY - Bussum

ER -

Gerritsen DJM, van Olderen RD. Inleiding, Het event als strategisch marketinginstrument. In van Olderen R, Gerritsen D, editors, Het event als strategisch marketinginstrument. Bussum: Couthino. 2011. p. 20-34