Ik lokaliseer, ik adverteer en ik boek effect? Een studie naar de perceived ad intrusiveness van location based advertising in een virtuele supermarkt

A.E. Hühn, P. Ketelaar, V-J Khan, CM Nuijten, M.S. Van Gisbergen

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

Original languageDutch
Pages (from-to)21-41
JournalTijdschrift voor Communicatiewetenschap
Volume39
Issue number4
Publication statusPublished - 2011

Cite this

@article{ab38e0a795de4eb8b5fbe8cc49e63293,
title = "Ik lokaliseer, ik adverteer en ik boek effect? Een studie naar de perceived ad intrusiveness van location based advertising in een virtuele supermarkt",
author = "A.E. H{\"u}hn and P. Ketelaar and V-J Khan and CM Nuijten and {Van Gisbergen}, M.S.",
year = "2011",
language = "Dutch",
volume = "39",
pages = "21--41",
journal = "Tijdschrift voor Communicatiewetenschap",
issn = "1384-6930",
publisher = "Boom Lemma Uitgevers",
number = "4",

}

Ik lokaliseer, ik adverteer en ik boek effect? Een studie naar de perceived ad intrusiveness van location based advertising in een virtuele supermarkt. / Hühn, A.E.; Ketelaar, P.; Khan, V-J; Nuijten, CM; Van Gisbergen, M.S.

In: Tijdschrift voor Communicatiewetenschap, Vol. 39, No. 4, 2011, p. 21-41.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

TY - JOUR

T1 - Ik lokaliseer, ik adverteer en ik boek effect? Een studie naar de perceived ad intrusiveness van location based advertising in een virtuele supermarkt

AU - Hühn, A.E.

AU - Ketelaar, P.

AU - Khan, V-J

AU - Nuijten, CM

AU - Van Gisbergen, M.S.

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Article

VL - 39

SP - 21

EP - 41

JO - Tijdschrift voor Communicatiewetenschap

JF - Tijdschrift voor Communicatiewetenschap

SN - 1384-6930

IS - 4

ER -