Ik lokaliseer, ik adverteer en ik boek effect? Een studie naar de perceived ad intrusiveness van location based advertising in een virtuele supermarkt

A.E. Hühn, P. Ketelaar, V-J Khan, CM Nuijten, M.S. Van Gisbergen

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

3 Citations (Scopus)
Original languageDutch
Pages (from-to)21-41
JournalTijdschrift voor Communicatiewetenschap
Volume39
Issue number4
Publication statusPublished - 2011
  • USER EXPERIENCES IN VIRTUAL WORLDS

    van Gisbergen, M. (PI), Bouwknegt, H. (PI), Nuijten, C. (CoI), Peeters, A. (CoI), Khan, J. (CoI), Janssen, D. (CoI), Bonenkamp, N. (CoI), Zijlmans, F. (CoI), Peters, F. (CoI), Deslé, N. (CoI) & Stepman, P. (CoI)

    RAAK SIA

    1/01/1131/12/16

    Project: Research

Cite this