iBeacons en de customer journey: verbetering van de beleving van de binnenstad van Bergen op Zoom dankzij een app

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015
EditorsT. Vermeulen, K. de Bruijn
Place of PublicationBreda
PublisherNRIT Media; CBS
Pages106-109
Number of pages568
ISBN (Print)9789054723387
Publication statusPublished - 2015

Cite this

van der Ent, MAJ., & Smeenge, M. (2015). iBeacons en de customer journey: verbetering van de beleving van de binnenstad van Bergen op Zoom dankzij een app. In T. Vermeulen, & K. de Bruijn (Eds.), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015 (pp. 106-109). Breda: NRIT Media; CBS.
van der Ent, MAJ ; Smeenge, M. / iBeacons en de customer journey: verbetering van de beleving van de binnenstad van Bergen op Zoom dankzij een app. Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015. editor / T. Vermeulen ; K. de Bruijn. Breda : NRIT Media; CBS, 2015. pp. 106-109
@inbook{0dd9ec6c3db644e7bba3456bc4fc3376,
title = "iBeacons en de customer journey: verbetering van de beleving van de binnenstad van Bergen op Zoom dankzij een app",
author = "{van der Ent}, MAJ and M Smeenge",
year = "2015",
language = "Dutch",
isbn = "9789054723387",
publisher = "NRIT Media; CBS",
pages = "106--109",
editor = "T. Vermeulen and {de Bruijn}, K.",
booktitle = "Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015",

}

van der Ent, MAJ & Smeenge, M 2015, iBeacons en de customer journey: verbetering van de beleving van de binnenstad van Bergen op Zoom dankzij een app. in T Vermeulen & K de Bruijn (eds), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015. NRIT Media; CBS, Breda, pp. 106-109.

iBeacons en de customer journey: verbetering van de beleving van de binnenstad van Bergen op Zoom dankzij een app. / van der Ent, MAJ; Smeenge, M.

Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015. ed. / T. Vermeulen; K. de Bruijn. Breda : NRIT Media; CBS, 2015. p. 106-109.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - iBeacons en de customer journey: verbetering van de beleving van de binnenstad van Bergen op Zoom dankzij een app

AU - van der Ent, MAJ

AU - Smeenge, M

PY - 2015

Y1 - 2015

M3 - Chapter

SN - 9789054723387

SP - 106

EP - 109

BT - Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015

A2 - Vermeulen, T.

A2 - de Bruijn, K.

PB - NRIT Media; CBS

CY - Breda

ER -

van der Ent MAJ, Smeenge M. iBeacons en de customer journey: verbetering van de beleving van de binnenstad van Bergen op Zoom dankzij een app. In Vermeulen T, de Bruijn K, editors, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015. Breda: NRIT Media; CBS. 2015. p. 106-109