Het groot campagne onderzoek podiumkunsten : Managementsamenvatting

Research output: Book/ReportReportProfessional

Original languageEnglish
Place of PublicationBreda
PublisherBreda University of Applied Sciences
Number of pages10
Publication statusPublished - 2018

Keywords

  • marketing communication
  • culture
  • CRM
  • customer segmentation
  • experiment
  • theater

Cite this

de Rooij, HPGM. (2018). Het groot campagne onderzoek podiumkunsten : Managementsamenvatting. Breda: Breda University of Applied Sciences.
de Rooij, HPGM. / Het groot campagne onderzoek podiumkunsten : Managementsamenvatting. Breda : Breda University of Applied Sciences, 2018. 10 p.
@book{b3e81f2c0eb646279f7ea55a6a352e97,
title = "Het groot campagne onderzoek podiumkunsten : Managementsamenvatting",
keywords = "marketing communication, culture, CRM, customer segmentation, experiment, theater",
author = "{de Rooij}, HPGM",
year = "2018",
language = "English",
publisher = "Breda University of Applied Sciences",

}

Het groot campagne onderzoek podiumkunsten : Managementsamenvatting. / de Rooij, HPGM.

Breda : Breda University of Applied Sciences, 2018. 10 p.

Research output: Book/ReportReportProfessional

TY - BOOK

T1 - Het groot campagne onderzoek podiumkunsten : Managementsamenvatting

AU - de Rooij, HPGM

PY - 2018

Y1 - 2018

KW - marketing communication

KW - culture

KW - CRM

KW - customer segmentation

KW - experiment

KW - theater

M3 - Report

BT - Het groot campagne onderzoek podiumkunsten : Managementsamenvatting

PB - Breda University of Applied Sciences

CY - Breda

ER -

de Rooij HPGM. Het groot campagne onderzoek podiumkunsten : Managementsamenvatting. Breda: Breda University of Applied Sciences, 2018. 10 p.