Original language | Dutch |
---|---|
Place of Publication | Bussum |
Publisher | Couthino |
Number of pages | 352 |
ISBN (Print) | 9789046902417 |
Publication status | Published - 2011 |
Cite this
Gerritsen, DJM., & van Olderen, RD. (Eds.) (2011). Het event als strategisch marketinginstrument. Bussum: Couthino.
@book{c19dddecfec04055b81484cfb3907ede,
title = "Het event als strategisch marketinginstrument",
editor = "DJM Gerritsen and {van Olderen}, RD",
year = "2011",
language = "Dutch",
isbn = "9789046902417",
publisher = "Couthino",
}
Gerritsen, DJM & van Olderen, RD (eds) 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. Couthino, Bussum.
Het event als strategisch marketinginstrument. / Gerritsen, DJM (Editor); van Olderen, RD (Editor).
Bussum : Couthino, 2011. 352 p.Research output: Book/Report › Book editing › Professional
TY - BOOK
T1 - Het event als strategisch marketinginstrument
A2 - Gerritsen, DJM
A2 - van Olderen, RD
PY - 2011
Y1 - 2011
M3 - Book editing
SN - 9789046902417
BT - Het event als strategisch marketinginstrument
PB - Couthino
CY - Bussum
ER -
Gerritsen DJM, (ed.), van Olderen RD, (ed.). Het event als strategisch marketinginstrument. Bussum: Couthino, 2011. 352 p.