Grootschalig onderzoek in de podiumkunsten: welke communicatiecampagnes leiden tot meer ticketverkoop?

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

Original languageDutch
Pages (from-to)13-18
Number of pages6
JournalVrijetijdstudies
Volume35
Issue number3
Publication statusPublished - 2018

Keywords

  • marketingcommunicatie
  • podiumkunsten
  • effectiviteit

Cite this

@article{79259c7dc9914fe2803aaf2d3a57af7e,
title = "Grootschalig onderzoek in de podiumkunsten: welke communicatiecampagnes leiden tot meer ticketverkoop?",
keywords = "marketingcommunicatie, podiumkunsten, effectiviteit",
author = "WWM Strijbosch and {de Rooij}, HPGM and MCM Bastiaansen",
year = "2018",
language = "Dutch",
volume = "35",
pages = "13--18",
journal = "Vrijetijdstudies",
issn = "1384-2439",
number = "3",

}

Grootschalig onderzoek in de podiumkunsten: welke communicatiecampagnes leiden tot meer ticketverkoop? / Strijbosch, WWM; de Rooij, HPGM; Bastiaansen, MCM.

In: Vrijetijdstudies, Vol. 35, No. 3, 2018, p. 13-18.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

TY - JOUR

T1 - Grootschalig onderzoek in de podiumkunsten: welke communicatiecampagnes leiden tot meer ticketverkoop?

AU - Strijbosch, WWM

AU - de Rooij, HPGM

AU - Bastiaansen, MCM

PY - 2018

Y1 - 2018

KW - marketingcommunicatie

KW - podiumkunsten

KW - effectiviteit

M3 - Article

VL - 35

SP - 13

EP - 18

JO - Vrijetijdstudies

JF - Vrijetijdstudies

SN - 1384-2439

IS - 3

ER -