Grootschalig onderzoek in de podiumkunsten : welke communicatiecampagnes leiden tot meer ticketverkoop?

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationTrendrapport toerisme, recratie en vrije tijd 2017
EditorsT Vermeulen, J Bijl, M Rooijackers, S Hartman, K van der Most, N Heerschap, L Schreven, K Breedveld, K van Wijk
Place of PublicationNieuwegein
PublisherNRIT Media; CBS
Pages537-542
Number of pages6
ISBN (Print)9789491625053
Publication statusPublished - 2017

Cite this

Strijbosch, WWM., de Rooij, HPGM., & Bastiaansen, MCM. (2017). Grootschalig onderzoek in de podiumkunsten : welke communicatiecampagnes leiden tot meer ticketverkoop? In T. Vermeulen, J. Bijl, M. Rooijackers, S. Hartman, K. van der Most, N. Heerschap, L. Schreven, K. Breedveld, & K. van Wijk (Eds.), Trendrapport toerisme, recratie en vrije tijd 2017 (pp. 537-542). NRIT Media; CBS.