Golfbanen in zwaar weer : kan het New Business Model uitkomst bieden?

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014
EditorsK. van der Most, K. de Bruijn, L. Mensink, K. Breedveld, J. Oskam, T. Vermeulen, N. Heerschap, D. Korteweg Maris, M. Rooijackers
Place of PublicationNieuwegein
PublisherNRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing
Pages30-33
Number of pages420
ISBN (Print)9789054722946
Publication statusPublished - 2014

Cite this

Lier, HH. (2014). Golfbanen in zwaar weer : kan het New Business Model uitkomst bieden? In K. van der Most, K. de Bruijn, L. Mensink, K. Breedveld, J. Oskam, T. Vermeulen, N. Heerschap, D. Korteweg Maris, ... M. Rooijackers (Eds.), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014 (pp. 30-33). Nieuwegein: NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing.
Lier, HH. / Golfbanen in zwaar weer : kan het New Business Model uitkomst bieden?. Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. editor / K. van der Most ; K. de Bruijn ; L. Mensink ; K. Breedveld ; J. Oskam ; T. Vermeulen ; N. Heerschap ; D. Korteweg Maris ; M. Rooijackers. Nieuwegein : NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, 2014. pp. 30-33
@inbook{a13d2c5d579a4eb4b30a88a076166210,
title = "Golfbanen in zwaar weer : kan het New Business Model uitkomst bieden?",
author = "HH Lier",
year = "2014",
language = "Dutch",
isbn = "9789054722946",
publisher = "NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing",
pages = "30--33",
editor = "{van der Most}, K. and {de Bruijn}, K. and L. Mensink and K. Breedveld and J. Oskam and T. Vermeulen and N. Heerschap and {Korteweg Maris}, D. and M. Rooijackers",
booktitle = "Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014",

}

Lier, HH 2014, Golfbanen in zwaar weer : kan het New Business Model uitkomst bieden? in K van der Most, K de Bruijn, L Mensink, K Breedveld, J Oskam, T Vermeulen, N Heerschap, D Korteweg Maris & M Rooijackers (eds), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, Nieuwegein, pp. 30-33.

Golfbanen in zwaar weer : kan het New Business Model uitkomst bieden? / Lier, HH.

Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. ed. / K. van der Most; K. de Bruijn; L. Mensink; K. Breedveld; J. Oskam; T. Vermeulen; N. Heerschap; D. Korteweg Maris; M. Rooijackers. Nieuwegein : NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, 2014. p. 30-33.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - Golfbanen in zwaar weer : kan het New Business Model uitkomst bieden?

AU - Lier, HH

PY - 2014

Y1 - 2014

M3 - Chapter

SN - 9789054722946

SP - 30

EP - 33

BT - Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014

A2 - van der Most, K.

A2 - de Bruijn, K.

A2 - Mensink, L.

A2 - Breedveld, K.

A2 - Oskam, J.

A2 - Vermeulen, T.

A2 - Heerschap, N.

A2 - Korteweg Maris, D.

A2 - Rooijackers, M.

PB - NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing

CY - Nieuwegein

ER -

Lier HH. Golfbanen in zwaar weer : kan het New Business Model uitkomst bieden? In van der Most K, de Bruijn K, Mensink L, Breedveld K, Oskam J, Vermeulen T, Heerschap N, Korteweg Maris D, Rooijackers M, editors, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. Nieuwegein: NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing. 2014. p. 30-33