Events en relatiemarketing

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationHet event als strategisch marketinginstrument
EditorsD. Gerritsen, R. van Olderen
Place of PublicationBussum
PublisherCouthino
Pages80-103
Number of pages352
ISBN (Print)978-90-469-02417
Publication statusPublished - 2011

Cite this

Gerritsen, DJM., & van Olderen, RD. (2011). Events en relatiemarketing. In D. Gerritsen, & R. van Olderen (Eds.), Het event als strategisch marketinginstrument (pp. 80-103). Bussum: Couthino.
Gerritsen, DJM ; van Olderen, RD. / Events en relatiemarketing. Het event als strategisch marketinginstrument. editor / D. Gerritsen ; R. van Olderen. Bussum : Couthino, 2011. pp. 80-103
@inbook{5301448a95354b518daf8f5b912c91a8,
title = "Events en relatiemarketing",
author = "DJM Gerritsen and {van Olderen}, RD",
year = "2011",
language = "Dutch",
isbn = "978-90-469-02417",
publisher = "Couthino",
pages = "80--103",
editor = "D. Gerritsen and {van Olderen}, R.",
booktitle = "Het event als strategisch marketinginstrument",

}

Gerritsen, DJM & van Olderen, RD 2011, Events en relatiemarketing. in D Gerritsen & R van Olderen (eds), Het event als strategisch marketinginstrument. Couthino, Bussum, pp. 80-103.

Events en relatiemarketing. / Gerritsen, DJM; van Olderen, RD.

Het event als strategisch marketinginstrument. ed. / D. Gerritsen; R. van Olderen. Bussum : Couthino, 2011. p. 80-103.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - Events en relatiemarketing

AU - Gerritsen, DJM

AU - van Olderen, RD

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Chapter

SN - 978-90-469-02417

SP - 80

EP - 103

BT - Het event als strategisch marketinginstrument

A2 - Gerritsen, D.

A2 - van Olderen, R.

PB - Couthino

CY - Bussum

ER -

Gerritsen DJM, van Olderen RD. Events en relatiemarketing. In Gerritsen D, van Olderen R, editors, Het event als strategisch marketinginstrument. Bussum: Couthino. 2011. p. 80-103