Evenementen en citymarketing: de rol van evenementen in de stad

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationHet event als strategisch marketinginstrument
EditorsR. van Olderen, D. Gerritsen
Place of PublicationBussum
PublisherCouthino
Pages170-205
Number of pages352
ISBN (Print)978-90-469-02417
Publication statusPublished - 2011

Cite this

van Mierlo, JGH. (2011). Evenementen en citymarketing: de rol van evenementen in de stad. In R. van Olderen, & D. Gerritsen (Eds.), Het event als strategisch marketinginstrument (pp. 170-205). Bussum: Couthino.
van Mierlo, JGH. / Evenementen en citymarketing: de rol van evenementen in de stad. Het event als strategisch marketinginstrument. editor / R. van Olderen ; D. Gerritsen. Bussum : Couthino, 2011. pp. 170-205
@inbook{16da682a9300470f8a6daf9730d02cff,
title = "Evenementen en citymarketing: de rol van evenementen in de stad",
author = "{van Mierlo}, JGH",
year = "2011",
language = "Dutch",
isbn = "978-90-469-02417",
publisher = "Couthino",
pages = "170--205",
editor = "{van Olderen}, R. and D. Gerritsen",
booktitle = "Het event als strategisch marketinginstrument",

}

van Mierlo, JGH 2011, Evenementen en citymarketing: de rol van evenementen in de stad. in R van Olderen & D Gerritsen (eds), Het event als strategisch marketinginstrument. Couthino, Bussum, pp. 170-205.

Evenementen en citymarketing: de rol van evenementen in de stad. / van Mierlo, JGH.

Het event als strategisch marketinginstrument. ed. / R. van Olderen; D. Gerritsen. Bussum : Couthino, 2011. p. 170-205.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - Evenementen en citymarketing: de rol van evenementen in de stad

AU - van Mierlo, JGH

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Chapter

SN - 978-90-469-02417

SP - 170

EP - 205

BT - Het event als strategisch marketinginstrument

A2 - van Olderen, R.

A2 - Gerritsen, D.

PB - Couthino

CY - Bussum

ER -

van Mierlo JGH. Evenementen en citymarketing: de rol van evenementen in de stad. In van Olderen R, Gerritsen D, editors, Het event als strategisch marketinginstrument. Bussum: Couthino. 2011. p. 170-205