Emoties, waarden en behoeften als motivator van gedrag

JAM Boers, M van Wijngaarden

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationConcept- en productontwikkeling in het toerisme
Place of PublicationBreda
PublisherNRIT Media/NHTV
Pages32-62
Number of pages150
ISBN (Print)978-90-75923-68-1
Publication statusPublished - 2011

Cite this

Boers, JAM., & van Wijngaarden, M. (2011). Emoties, waarden en behoeften als motivator van gedrag. In Concept- en productontwikkeling in het toerisme (pp. 32-62). Breda: NRIT Media/NHTV.
Boers, JAM ; van Wijngaarden, M. / Emoties, waarden en behoeften als motivator van gedrag. Concept- en productontwikkeling in het toerisme. Breda : NRIT Media/NHTV, 2011. pp. 32-62
@inbook{3cf21cc0f5ec48f6988b8fd90e384774,
title = "Emoties, waarden en behoeften als motivator van gedrag",
author = "JAM Boers and {van Wijngaarden}, M",
year = "2011",
language = "Dutch",
isbn = "978-90-75923-68-1",
publisher = "NRIT Media/NHTV",
pages = "32--62",
booktitle = "Concept- en productontwikkeling in het toerisme",

}

Boers, JAM & van Wijngaarden, M 2011, Emoties, waarden en behoeften als motivator van gedrag. in Concept- en productontwikkeling in het toerisme. NRIT Media/NHTV, Breda, pp. 32-62.

Emoties, waarden en behoeften als motivator van gedrag. / Boers, JAM; van Wijngaarden, M.

Concept- en productontwikkeling in het toerisme. Breda : NRIT Media/NHTV, 2011. p. 32-62.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - Emoties, waarden en behoeften als motivator van gedrag

AU - Boers, JAM

AU - van Wijngaarden, M

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Chapter

SN - 978-90-75923-68-1

SP - 32

EP - 62

BT - Concept- en productontwikkeling in het toerisme

PB - NRIT Media/NHTV

CY - Breda

ER -

Boers JAM, van Wijngaarden M. Emoties, waarden en behoeften als motivator van gedrag. In Concept- en productontwikkeling in het toerisme. Breda: NRIT Media/NHTV. 2011. p. 32-62