Effectmeting en evaluatie

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationHet event als strategisch marketinginstrument
EditorsD. Gerritsen, R. van Olderen
Place of PublicationBussum
PublisherCouthino
Pages276-334
Number of pages352
ISBN (Print)978-90-469-02417
Publication statusPublished - 2011

Cite this

Gerritsen, DJM., & van Olderen, RD. (2011). Effectmeting en evaluatie. In D. Gerritsen, & R. van Olderen (Eds.), Het event als strategisch marketinginstrument (pp. 276-334). Bussum: Couthino.
Gerritsen, DJM ; van Olderen, RD. / Effectmeting en evaluatie. Het event als strategisch marketinginstrument. editor / D. Gerritsen ; R. van Olderen. Bussum : Couthino, 2011. pp. 276-334
@inbook{e52d72f949684d48936acb48a6ae1fe9,
title = "Effectmeting en evaluatie",
author = "DJM Gerritsen and {van Olderen}, RD",
year = "2011",
language = "Dutch",
isbn = "978-90-469-02417",
publisher = "Couthino",
pages = "276--334",
editor = "D. Gerritsen and {van Olderen}, R.",
booktitle = "Het event als strategisch marketinginstrument",

}

Gerritsen, DJM & van Olderen, RD 2011, Effectmeting en evaluatie. in D Gerritsen & R van Olderen (eds), Het event als strategisch marketinginstrument. Couthino, Bussum, pp. 276-334.

Effectmeting en evaluatie. / Gerritsen, DJM; van Olderen, RD.

Het event als strategisch marketinginstrument. ed. / D. Gerritsen; R. van Olderen. Bussum : Couthino, 2011. p. 276-334.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - Effectmeting en evaluatie

AU - Gerritsen, DJM

AU - van Olderen, RD

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Chapter

SN - 978-90-469-02417

SP - 276

EP - 334

BT - Het event als strategisch marketinginstrument

A2 - Gerritsen, D.

A2 - van Olderen, R.

PB - Couthino

CY - Bussum

ER -

Gerritsen DJM, van Olderen RD. Effectmeting en evaluatie. In Gerritsen D, van Olderen R, editors, Het event als strategisch marketinginstrument. Bussum: Couthino. 2011. p. 276-334