Effectief reageren op online klachten blijft essentieel: naar een gestructureerde en effectieve aanpak

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015
EditorsK. de Bruijn, T. Vermeulen
Place of PublicationBreda
PublisherNRIT Media; CBS
Pages110-114
Number of pages568
ISBN (Print)9789054723387
Publication statusPublished - 2015

Cite this

Dijkmans, CHS. (2015). Effectief reageren op online klachten blijft essentieel: naar een gestructureerde en effectieve aanpak. In K. de Bruijn, & T. Vermeulen (Eds.), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015 (pp. 110-114). Breda: NRIT Media; CBS.
Dijkmans, CHS. / Effectief reageren op online klachten blijft essentieel: naar een gestructureerde en effectieve aanpak. Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015. editor / K. de Bruijn ; T. Vermeulen. Breda : NRIT Media; CBS, 2015. pp. 110-114
@inbook{0aa8c4a72939477e9204bc444eba8c1d,
title = "Effectief reageren op online klachten blijft essentieel: naar een gestructureerde en effectieve aanpak",
author = "CHS Dijkmans",
year = "2015",
language = "Dutch",
isbn = "9789054723387",
publisher = "NRIT Media; CBS",
pages = "110--114",
editor = "{de Bruijn}, K. and T. Vermeulen",
booktitle = "Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015",

}

Dijkmans, CHS 2015, Effectief reageren op online klachten blijft essentieel: naar een gestructureerde en effectieve aanpak. in K de Bruijn & T Vermeulen (eds), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015. NRIT Media; CBS, Breda, pp. 110-114.

Effectief reageren op online klachten blijft essentieel: naar een gestructureerde en effectieve aanpak. / Dijkmans, CHS.

Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015. ed. / K. de Bruijn; T. Vermeulen. Breda : NRIT Media; CBS, 2015. p. 110-114.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - Effectief reageren op online klachten blijft essentieel: naar een gestructureerde en effectieve aanpak

AU - Dijkmans, CHS

PY - 2015

Y1 - 2015

M3 - Chapter

SN - 9789054723387

SP - 110

EP - 114

BT - Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015

A2 - de Bruijn, K.

A2 - Vermeulen, T.

PB - NRIT Media; CBS

CY - Breda

ER -

Dijkmans CHS. Effectief reageren op online klachten blijft essentieel: naar een gestructureerde en effectieve aanpak. In de Bruijn K, Vermeulen T, editors, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015. Breda: NRIT Media; CBS. 2015. p. 110-114