Een menselijk gezicht in elk onlinebericht? Social media inzet en tone of voice

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2016
EditorsK de Bruijn, T Vermeulen, D Korteweg Maris, M Rooijackers, K van der Most, N Heerschap, L Schreven, K Breedveld, S Hartman, K van Wijk
Place of PublicationNieuwegein
PublisherNRIT Media/CBS/CELTH/NBTC Holland Marketing/NRIT Media
Pages112-117
Number of pages5
ISBN (Print)9789054723844
Publication statusPublished - 2016

Cite this

Dijkmans, CHS. (2016). Een menselijk gezicht in elk onlinebericht? Social media inzet en tone of voice. In K. de Bruijn, T. Vermeulen, D. Korteweg Maris, M. Rooijackers, K. van der Most, N. Heerschap, L. Schreven, K. Breedveld, S. Hartman, & K. van Wijk (Eds.), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2016 (pp. 112-117). NRIT Media/CBS/CELTH/NBTC Holland Marketing/NRIT Media.