Een menselijk gezicht in elk onlinebericht? Social media inzet en tone of voice

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationTrendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2016
EditorsK de Bruijn, T Vermeulen, D Korteweg Maris, M Rooijackers, K van der Most, N Heerschap, L Schreven, K Breedveld, S Hartman, K van Wijk
Place of PublicationNieuwegein
PublisherNRIT Media/CBS/CELTH/NBTC Holland Marketing/NRIT Media
Pages112-117
Number of pages5
ISBN (Print)9789054723844
Publication statusPublished - 2016

Cite this

Dijkmans, CHS. (2016). Een menselijk gezicht in elk onlinebericht? Social media inzet en tone of voice. In K. de Bruijn, T. Vermeulen, D. Korteweg Maris, M. Rooijackers, K. van der Most, N. Heerschap, L. Schreven, K. Breedveld, S. Hartman, ... K. van Wijk (Eds.), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2016 (pp. 112-117). Nieuwegein: NRIT Media/CBS/CELTH/NBTC Holland Marketing/NRIT Media.
Dijkmans, CHS. / Een menselijk gezicht in elk onlinebericht? Social media inzet en tone of voice. Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2016. editor / K de Bruijn ; T Vermeulen ; D Korteweg Maris ; M Rooijackers ; K van der Most ; N Heerschap ; L Schreven ; K Breedveld ; S Hartman ; K van Wijk. Nieuwegein : NRIT Media/CBS/CELTH/NBTC Holland Marketing/NRIT Media, 2016. pp. 112-117
@inbook{e28c457407424522bb769e32650a4a56,
title = "Een menselijk gezicht in elk onlinebericht? Social media inzet en tone of voice",
author = "CHS Dijkmans",
year = "2016",
language = "Dutch",
isbn = "9789054723844",
pages = "112--117",
editor = "{de Bruijn}, K and T Vermeulen and {Korteweg Maris}, D and M Rooijackers and {van der Most}, K and N Heerschap and L Schreven and K Breedveld and S Hartman and {van Wijk}, K",
booktitle = "Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2016",
publisher = "NRIT Media/CBS/CELTH/NBTC Holland Marketing/NRIT Media",

}

Dijkmans, CHS 2016, Een menselijk gezicht in elk onlinebericht? Social media inzet en tone of voice. in K de Bruijn, T Vermeulen, D Korteweg Maris, M Rooijackers, K van der Most, N Heerschap, L Schreven, K Breedveld, S Hartman & K van Wijk (eds), Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2016. NRIT Media/CBS/CELTH/NBTC Holland Marketing/NRIT Media, Nieuwegein, pp. 112-117.

Een menselijk gezicht in elk onlinebericht? Social media inzet en tone of voice. / Dijkmans, CHS.

Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2016. ed. / K de Bruijn; T Vermeulen; D Korteweg Maris; M Rooijackers; K van der Most; N Heerschap; L Schreven; K Breedveld; S Hartman; K van Wijk. Nieuwegein : NRIT Media/CBS/CELTH/NBTC Holland Marketing/NRIT Media, 2016. p. 112-117.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - Een menselijk gezicht in elk onlinebericht? Social media inzet en tone of voice

AU - Dijkmans, CHS

PY - 2016

Y1 - 2016

M3 - Chapter

SN - 9789054723844

SP - 112

EP - 117

BT - Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2016

A2 - de Bruijn, K

A2 - Vermeulen, T

A2 - Korteweg Maris, D

A2 - Rooijackers, M

A2 - van der Most, K

A2 - Heerschap, N

A2 - Schreven, L

A2 - Breedveld, K

A2 - Hartman, S

A2 - van Wijk, K

PB - NRIT Media/CBS/CELTH/NBTC Holland Marketing/NRIT Media

CY - Nieuwegein

ER -

Dijkmans CHS. Een menselijk gezicht in elk onlinebericht? Social media inzet en tone of voice. In de Bruijn K, Vermeulen T, Korteweg Maris D, Rooijackers M, van der Most K, Heerschap N, Schreven L, Breedveld K, Hartman S, van Wijk K, editors, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2016. Nieuwegein: NRIT Media/CBS/CELTH/NBTC Holland Marketing/NRIT Media. 2016. p. 112-117