De menselijke toon telt: de effecten van social media inzet door toeristische bedrijven op hun klantrelaties

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

Original languageDutch
Pages (from-to)35-38
Number of pages4
JournalVrijetijdstudies
Volume36
Issue number1
Publication statusPublished - 2018

Keywords

  • social media
  • online marketing
  • e-tourism
  • communication technology

Cite this

@article{48d79799442f4ac8bfee96268c94f142,
title = "De menselijke toon telt: de effecten van social media inzet door toeristische bedrijven op hun klantrelaties",
keywords = "social media, online marketing, e-tourism, communication technology",
author = "CHS Dijkmans",
year = "2018",
language = "Dutch",
volume = "36",
pages = "35--38",
journal = "Vrijetijdstudies",
issn = "1384-2439",
number = "1",

}

De menselijke toon telt: de effecten van social media inzet door toeristische bedrijven op hun klantrelaties. / Dijkmans, CHS.

In: Vrijetijdstudies, Vol. 36, No. 1, 2018, p. 35-38.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

TY - JOUR

T1 - De menselijke toon telt: de effecten van social media inzet door toeristische bedrijven op hun klantrelaties

AU - Dijkmans, CHS

PY - 2018

Y1 - 2018

KW - social media

KW - online marketing

KW - e-tourism

KW - communication technology

M3 - Article

VL - 36

SP - 35

EP - 38

JO - Vrijetijdstudies

JF - Vrijetijdstudies

SN - 1384-2439

IS - 1

ER -