Crossmediale optimalisatie

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationBasisboek online marketing
EditorsM. Visser, B. Sikkenga
Place of PublicationGroningen
PublisherNoordhoff Uitgevers
Pages255-259
Number of pages610
ISBN (Print)9789001788728
Publication statusPublished - 2011

Cite this

van der Ent, MAJ. (2011). Crossmediale optimalisatie. In M. Visser, & B. Sikkenga (Eds.), Basisboek online marketing (pp. 255-259). Groningen: Noordhoff Uitgevers.
van der Ent, MAJ. / Crossmediale optimalisatie. Basisboek online marketing. editor / M. Visser ; B. Sikkenga. Groningen : Noordhoff Uitgevers, 2011. pp. 255-259
@inbook{84fe04c1f78345b3967074149451655b,
title = "Crossmediale optimalisatie",
author = "{van der Ent}, MAJ",
year = "2011",
language = "Dutch",
isbn = "9789001788728",
publisher = "Noordhoff Uitgevers",
pages = "255--259",
editor = "M. Visser and B. Sikkenga",
booktitle = "Basisboek online marketing",

}

van der Ent, MAJ 2011, Crossmediale optimalisatie. in M Visser & B Sikkenga (eds), Basisboek online marketing. Noordhoff Uitgevers, Groningen, pp. 255-259.

Crossmediale optimalisatie. / van der Ent, MAJ.

Basisboek online marketing. ed. / M. Visser; B. Sikkenga. Groningen : Noordhoff Uitgevers, 2011. p. 255-259.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - Crossmediale optimalisatie

AU - van der Ent, MAJ

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Chapter

SN - 9789001788728

SP - 255

EP - 259

BT - Basisboek online marketing

A2 - Visser, M.

A2 - Sikkenga, B.

PB - Noordhoff Uitgevers

CY - Groningen

ER -

van der Ent MAJ. Crossmediale optimalisatie. In Visser M, Sikkenga B, editors, Basisboek online marketing. Groningen: Noordhoff Uitgevers. 2011. p. 255-259