Branding & experience

M. Disseldorp, P. Ruijs, MAJ van der Ent

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Original languageDutch
Title of host publicationShoppingTomorrow : bent u klaar voor de consument van 2020?
EditorsR. van Welie
Place of PublicationWoerden
PublisherBBP Media
Pages153-166
Number of pages447
ISBN (Print)9789076051390
Publication statusPublished - 2015

Cite this

Disseldorp, M., Ruijs, P., & van der Ent, MAJ. (2015). Branding & experience. In R. van Welie (Ed.), ShoppingTomorrow : bent u klaar voor de consument van 2020? (pp. 153-166). Woerden: BBP Media.
Disseldorp, M. ; Ruijs, P. ; van der Ent, MAJ. / Branding & experience. ShoppingTomorrow : bent u klaar voor de consument van 2020?. editor / R. van Welie. Woerden : BBP Media, 2015. pp. 153-166
@inbook{32abdf7a8170435baf595f8b67d286e7,
title = "Branding & experience",
author = "M. Disseldorp and P. Ruijs and {van der Ent}, MAJ",
year = "2015",
language = "Dutch",
isbn = "9789076051390",
publisher = "BBP Media",
pages = "153--166",
editor = "{van Welie}, R.",
booktitle = "ShoppingTomorrow : bent u klaar voor de consument van 2020?",

}

Disseldorp, M, Ruijs, P & van der Ent, MAJ 2015, Branding & experience. in R van Welie (ed.), ShoppingTomorrow : bent u klaar voor de consument van 2020?. BBP Media, Woerden, pp. 153-166.

Branding & experience. / Disseldorp, M.; Ruijs, P.; van der Ent, MAJ.

ShoppingTomorrow : bent u klaar voor de consument van 2020?. ed. / R. van Welie. Woerden : BBP Media, 2015. p. 153-166.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

TY - CHAP

T1 - Branding & experience

AU - Disseldorp, M.

AU - Ruijs, P.

AU - van der Ent, MAJ

PY - 2015

Y1 - 2015

M3 - Chapter

SN - 9789076051390

SP - 153

EP - 166

BT - ShoppingTomorrow : bent u klaar voor de consument van 2020?

A2 - van Welie, R.

PB - BBP Media

CY - Woerden

ER -

Disseldorp M, Ruijs P, van der Ent MAJ. Branding & experience. In van Welie R, editor, ShoppingTomorrow : bent u klaar voor de consument van 2020?. Woerden: BBP Media. 2015. p. 153-166