Basisboek online marketing: van strategie tot conversie

M Visser (Editor), B. Sikkenga (Editor)

Research output: Book/ReportBook editingProfessional

Original languageDutch
Place of PublicationGroningen
PublisherNoordhoff Uitgevers
Number of pages609
ISBN (Print)9789001788728
Publication statusPublished - 2012

Cite this

Visser, M., & Sikkenga, B. (Eds.) (2012). Basisboek online marketing: van strategie tot conversie. Groningen: Noordhoff Uitgevers.
Visser, M (Editor) ; Sikkenga, B. (Editor). / Basisboek online marketing: van strategie tot conversie. Groningen : Noordhoff Uitgevers, 2012. 609 p.
@book{fb0186eab09a432ba5cf453f85e898d2,
title = "Basisboek online marketing: van strategie tot conversie",
editor = "M Visser and B. Sikkenga",
year = "2012",
language = "Dutch",
isbn = "9789001788728",
publisher = "Noordhoff Uitgevers",

}

Visser, M & Sikkenga, B (eds) 2012, Basisboek online marketing: van strategie tot conversie. Noordhoff Uitgevers, Groningen.

Basisboek online marketing: van strategie tot conversie. / Visser, M (Editor); Sikkenga, B. (Editor).

Groningen : Noordhoff Uitgevers, 2012. 609 p.

Research output: Book/ReportBook editingProfessional

TY - BOOK

T1 - Basisboek online marketing: van strategie tot conversie

A2 - Visser, M

A2 - Sikkenga, B.

PY - 2012

Y1 - 2012

M3 - Book editing

SN - 9789001788728

BT - Basisboek online marketing: van strategie tot conversie

PB - Noordhoff Uitgevers

CY - Groningen

ER -

Visser M, (ed.), Sikkenga B, (ed.). Basisboek online marketing: van strategie tot conversie. Groningen: Noordhoff Uitgevers, 2012. 609 p.