No photo of Sebastiaan Straatman

Sebastiaan Straatman

    • 0 Citations
    If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

    Research Output

    2011

    Modelling destination image and country image

    Cakmak, E., Dinnie, KJ. & Straatman, SB., 2011.

    Research output: Contribution to conferencePaper

    2012

    Vietman's destination brand - the link between tourist satisfaction and willingness to purchase Vietnamese export products

    Dinnie, KJ., Cakmak, E. & Straatman, SB., 2012, Proceedings of destination branding and marketing IV International Conference. Cardiff

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionScientificpeer-review

    2013

    Couchsurfing-gast-vrijheid blijheid? Een schaap in wolfskleren

    van Liempt, AAG., Straatman, SB., Hendrikx, A. & Zygmunt, C., 2013, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd. Korteweg Maris, D., van der Meulen, J., Rooijackers, M., Breedveld, K., van Roosendaal, R., de Bruijn, K., van der Most, K., van der Noort, U., Oskam, J. & Vermeulen, T. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media, p. 123-125 400 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

    2014

    De deeleconomie : onder druk wordt alles vloeibaar

    Straatman, SB. & van Liempt, AAG., 2014, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. van der Most, K., de Bruijn, K., Mensink, L., Breedveld, K., Oskam, J., Vermeulen, T., Heerschap, N., Korteweg Maris, D. & Rooijackers, M. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, p. 48-51 420 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

    Neuromarketing in de toeristische sector : jouw bestemming in mijn brein

    Bastiaansen, MCM., Straatman, SB., Driessen, EP., Stekelenburg, J. & Mitas, O., 2014, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. Breedveld, K., Oskam, J., Rooijackers, M., Vermeulen, T., Heerschap, N., Korteweg Maris, D., de Bruijn, K., Mensink, L. & van der Most, K. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, p. 383-386 420 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

    2015

    Evaluating destination branding: A neuromarketing study

    Bastiaansen, MCM., Straatman, SB. & Mitas, O., 18 Dec 2015.

    Research output: Contribution to conferencePaper

    2018

    Gebruiken van OV voor het reizen naar toeristische attracties: Hoe makkelijk is dat?

    Klijs, J., Mitas, O., Straatman, SB., Proper, J. & Weppner, JGG., 2018, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2018. Vermeulen [et.al], T. (ed.). Nieuwegein: PleisureWorld NRIT, p. 552-559 8 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

    My destination in your brain : a novel neuromarketing approach for evaluating the effectiveness of destination marketing

    Bastiaansen, MCM., Straatman, SB., Driessen, EP., Stekelenburg, J., Mitas, O. & Wang, L., 1 Mar 2018, In : Journal of Destination Marketing & Management. 7, p. 76-88 13 p.

    Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review