No photo of Sebastiaan Straatman

Sebastiaan Straatman

  • 13 Citations
20112018
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output 2011 2018

  • 13 Citations
  • 4 Chapter
  • 3 Paper
  • 1 Conference contribution
  • 1 Article
2018

Gebruiken van OV voor het reizen naar toeristische attracties: Hoe makkelijk is dat?

Klijs, J., Mitas, O., Straatman, SB., Proper, J. & Weppner, JGG., 2018, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2018. Vermeulen [et.al], T. (ed.). Nieuwegein: PleisureWorld NRIT, p. 552-559 8 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

13 Citations (Scopus)

My destination in your brain : a novel neuromarketing approach for evaluating the effectiveness of destination marketing

Bastiaansen, MCM., Straatman, SB., Driessen, EP., Stekelenburg, J., Mitas, O. & Wang, L., 1 Mar 2018, In : Journal of Destination Marketing & Management. 7, p. 76-88 13 p.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

2015

Evaluating destination branding: A neuromarketing study

Bastiaansen, MCM., Straatman, SB. & Mitas, O., 18 Dec 2015.

Research output: Contribution to conferencePaper

2014

De deeleconomie : onder druk wordt alles vloeibaar

Straatman, SB. & van Liempt, AAG., 2014, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. van der Most, K., de Bruijn, K., Mensink, L., Breedveld, K., Oskam, J., Vermeulen, T., Heerschap, N., Korteweg Maris, D. & Rooijackers, M. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, p. 48-51 420 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Neuromarketing in de toeristische sector : jouw bestemming in mijn brein

Bastiaansen, MCM., Straatman, SB., Driessen, EP., Stekelenburg, J. & Mitas, O., 2014, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. Breedveld, K., Oskam, J., Rooijackers, M., Vermeulen, T., Heerschap, N., Korteweg Maris, D., de Bruijn, K., Mensink, L. & van der Most, K. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, p. 383-386 420 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2013

Couchsurfing-gast-vrijheid blijheid? Een schaap in wolfskleren

van Liempt, AAG., Straatman, SB., Hendrikx, A. & Zygmunt, C., 2013, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd. Korteweg Maris, D., van der Meulen, J., Rooijackers, M., Breedveld, K., van Roosendaal, R., de Bruijn, K., van der Most, K., van der Noort, U., Oskam, J. & Vermeulen, T. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media, p. 123-125 400 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2012

Vietman's destination brand - the link between tourist satisfaction and willingness to purchase Vietnamese export products

Dinnie, KJ., Cakmak, E. & Straatman, SB., 2012, Proceedings of destination branding and marketing IV International Conference. Cardiff

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingConference contributionScientificpeer-review

2011

Modelling destination image and country image

Cakmak, E., Dinnie, KJ. & Straatman, SB., 2011.

Research output: Contribution to conferencePaper