• 0 Citations
20112017
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output 2011 2017

Filter
Chapter

De vertaalslag van strategie naar concept

Hover, MEJ., Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. van Olderen, R. & Gerritsen, D. (eds.). Bussum: Couthino, p. 208-239 352 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Effectmeting en evaluatie

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. Gerritsen, D. & van Olderen, R. (eds.). Bussum: Couthino, p. 276-334 352 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Eventmarketing

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. van Olderen, R. & Gerritsen, D. (eds.). Bussum: Couthino, p. 52-78 352 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Events en marketingcommunicatie

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. Gerritsen, D. & van Olderen, R. (eds.). Bussum: Couthino, p. 104-131 352 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Events en relatiemarketing

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. Gerritsen, D. & van Olderen, R. (eds.). Bussum: Couthino, p. 80-103 352 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

From visitor journey to event design

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2014, Event design : social perspectives and practices. Mein, K., Marques, L. & Richards, G. W. (eds.). London: Routledge, p. 50-64 216 p. (Routledge advances in event research series).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Het (be)raken van de eventbezoeker: touchpoints en de magical moments

van Olderen, RD. & Gerritsen, DJM., 2011, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2010/2011. de Bruijn, K. & Wildhagen, W. (eds.). Breda: NRIT Onderzoek, p. 290-293 320 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Inleiding, Het event als strategisch marketinginstrument

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. van Olderen, R. & Gerritsen, D. (eds.). Bussum: Couthino, p. 20-34 352 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Interview NHTV Event Management

van Olderen, RD. & Gerritsen, DJM., 2012, Festivalbeleving. van Vliet, H. (ed.). Utrecht: Hogeschool Utrecht, 262 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Touchpoints

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. van Olderen, R. & Gerritsen, D. (eds.). Bussum: Couthino, p. 240-273 352 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional