Ronald van Olderen

  • 0 Citations
20112017
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output 2011 2017

2017

Het event als strategisch marketinginstrument

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2017, 2 ed. Bussum: Couthino. 302 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

2014

From visitor journey to event design

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2014, Event design : social perspectives and practices. Mein, K., Marques, L. & Richards, G. W. (eds.). London: Routledge, p. 50-64 216 p. (Routledge advances in event research series).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

The event as a strategic marketingtool

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2014, Oxfordshire: CABI. 285 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

2013

Customers not to be fooled with!

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2013.

Research output: Contribution to conferencePaper

From customer journey into event design

van Olderen, RD. & Gerritsen, DJM., 2013.

Research output: Contribution to conferencePaper

Het event als strategisch marketing

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2013, In : Vlaams Tijdschrift voor Sportbeheer. 2013, p. 123-123 1 p.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Touchpoints

van Olderen, RD. & Gerritsen, DJM., 2013.

Research output: Contribution to conferencePaper

Touchpoints, touch the visitor

van Olderen, RD., 2013.

Research output: Contribution to conferencePaper

2012

Interview NHTV Event Management

van Olderen, RD. & Gerritsen, DJM., 2012, Festivalbeleving. van Vliet, H. (ed.). Utrecht: Hogeschool Utrecht, 262 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2011

De vertaalslag van strategie naar concept

Hover, MEJ., Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. van Olderen, R. & Gerritsen, D. (eds.). Bussum: Couthino, p. 208-239 352 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Effectmeting en evaluatie

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. Gerritsen, D. & van Olderen, R. (eds.). Bussum: Couthino, p. 276-334 352 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Eventmarketing

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. van Olderen, R. & Gerritsen, D. (eds.). Bussum: Couthino, p. 52-78 352 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Events en marketingcommunicatie

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. Gerritsen, D. & van Olderen, R. (eds.). Bussum: Couthino, p. 104-131 352 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Events en relatiemarketing

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. Gerritsen, D. & van Olderen, R. (eds.). Bussum: Couthino, p. 80-103 352 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Het (be)raken van de eventbezoeker: touchpoints en de magical moments

van Olderen, RD. & Gerritsen, DJM., 2011, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2010/2011. de Bruijn, K. & Wildhagen, W. (eds.). Breda: NRIT Onderzoek, p. 290-293 320 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Het event als strategisch marketinginstrument

Gerritsen, DJM. (ed.) & van Olderen, RD. (ed.), 2011, Bussum: Couthino. 352 p.

Research output: Book/ReportBook editingProfessional

Inleiding, Het event als strategisch marketinginstrument

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. van Olderen, R. & Gerritsen, D. (eds.). Bussum: Couthino, p. 20-34 352 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Touchpoints

Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. van Olderen, R. & Gerritsen, D. (eds.). Bussum: Couthino, p. 240-273 352 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional