Photo of Moniek Hover

Moniek Hover

  • 0 Citations
20062019
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output 2006 2019

Filter
Chapter
2018

De Personas' Journey : een nieuwe kijk op je organisatie en je bezoeker

van Liempt, AAG., Rooijackers, MJAM., Hover, MEJ. & Uijtdewilligen, T., 2018, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2018. Vermeulen [et.al], T. (ed.). Nieuwegein: PleisureWorld NRIT, p. 546-549 4 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Santa gets a new office

Neveu, V., Lub, XD. & Hover, MEJ., 2018, Sustainable Customer Experience Design: co-creating experiences in events, tourism and hospitality. Smit, B. & Melissen, F. (eds.). Abingdon, UK: Routledge, p. 106-107

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

Storytelling van de zuiderwaterlinie : beleving van verborgen geschiedenis

Hover, MEJ., Mitas, O., Waalwijk, J. & Stadhouders, BP., 1 May 2018, Zuiderwaterlinie Noord-Brabant : een open boek. Bijsterveld, A-J., Janssen, J., Timmermans, P. & Vermeulen, M. (eds.). 2 ed. Studio Marco Vermeulen, p. 306-3015

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

‘Becoming Vincent’. A multifaceted story in a multifaceted ecosystem.

Calvi, L. & Hover, MEJ., 2018, Museum experience design - crowds, ecosystems and novel technologies. Vermeeren, A., Calvi, L. & Sabiescu, A. (eds.). Springer, p. 279-300 22 p. (Springer series on cultural computing).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

2016

Crossroads in Brabant, life changing stories 40-45 : storytelling als verbinding van WOII- erfgoed

Hover, MEJ., van Waalwijk, JM. & Calvi, L., 2016, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2016. de Bruijn, K., Vermeulen, T., Korteweg Maris, D., Rooijackers, M., van der Most, K., Heerschap, N., Schreven, L., Breedveld, K., Hartman, S. & van Wijk, K. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media/CBS/CELTH/NBTC Holland Marketing/NRIT Media, p. 500-504 5 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2015

'Becoming Vincent' : a case study on the narrative concept linking Vincent van Gogh's heritage sites

Calvi, L. & Hover, MEJ., 2015, Innovative leisure practices: cases as conduits between theory and practice. Parker, P., Vaugeois, N. L. & Weighill, A. (eds.). Nanaimo: World Leisure Centre of Excellence, p. 49-60 120 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2014

Promoveren bij Arie de Ruijter, ofwel: de reis van de heldin in 12 stappen

Hover, MEJ., 2014, Reflective practioners. scholars on practice: reflecties op het snijvlak van onderzoek en praktijk. Oostrom, L. & Post, P. (eds.). Tilburg: Tilburg University, p. 71-74 169 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2013

Introduction to Efteling

Hover, MEJ., 2013, Making the magic happen. van den Broek, P. & Gouka, M. (eds.). Breda: Theme Park management, p. 39-39 99 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Storytelling tussen traditie en vernieuwing: efteling en sprookjesboom

Hover, MEJ. & Vugts, O., 2013, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd. van Roosendaal, R., Korteweg Maris, D., van der Meulen, J., Rooijackers, M., Breedveld, K., de Bruijn, K., van der Most, K., van der Noort, U., Oskam, J. & Vermeulen, T. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media, p. 272-275 400 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2011

De vertaalslag van strategie naar concept

Hover, MEJ., Gerritsen, DJM. & van Olderen, RD., 2011, Het event als strategisch marketinginstrument. van Olderen, R. & Gerritsen, D. (eds.). Bussum: Couthino, p. 208-239 352 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2008

Imagine your event imagineering for the event industry

Hover, MEJ., 2008, Facets of contemporary event management- theory and practice for event success. Wünsch, U. & Wachowiak, H. (eds.). Bonn: International University Bad Honnef, p. 37-62 36 p. (The Bad Honnef series on services management).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review