No photo of Marian Ent

Marian van der Ent

  • 0 Citations
20092018
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output 2009 2018

Filter
Chapter
2017

Airbnb als uitdaging voor DMO's; inspelen op de netwerksociety

van der Ent, MAJ., 2017, Trendrapport toerisme, recratie en vrije tijd 2017. Vermeulen, T., Bijl, J., Rooijackers, M., Hartman, S., van der Most, K., Heerschap, N., Schreven, L., Breedveld, K. & van Wijk, K. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media; CBS, p. 117-120 4 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2015

Branding & experience

Disseldorp, M., Ruijs, P. & van der Ent, MAJ., 2015, ShoppingTomorrow : bent u klaar voor de consument van 2020?. van Welie, R. (ed.). Woerden: BBP Media, p. 153-166 447 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

iBeacons en de customer journey: verbetering van de beleving van de binnenstad van Bergen op Zoom dankzij een app

van der Ent, MAJ. & Smeenge, M., 2015, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015. Vermeulen, T. & de Bruijn, K. (eds.). Breda: NRIT Media; CBS, p. 106-109 568 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2014

Online branding van bestemmingen : de kracht van visuele content

van der Ent, MAJ., Smeenge, M. & de Vink, GJ., 2014, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. Breedveld, K., Oskam, J., Rooijackers, M., Vermeulen, T., Heerschap, N., Korteweg Maris, D., de Bruijn, K., Mensink, L. & van der Most, K. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, p. 70-73 420 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2013

Toeristische promotieorganisaties in een veranderend marketinglandschap: de strijd hoe relevant te blijven voor de moderne toerist

Beelen, J., van der Ent, MAJ., Reintjes, LWG. & Swager, G., 2013, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd. Korteweg Maris, D., Breedveld, K., de Bruijn, K., van der Meulen, J., Rooijackers, M., van Roosendaal, R., van der Most, K., van der Noort, U., Oskam, J. & Vermeulen, T. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media, p. 366-369 400 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2011

Co-creatie in het toerisme

van der Ent, MAJ. & Leijser, MGET., 2011, Concept- en productontwikkeling in het toerisme. Breda: NRIT Media/NHTV, p. 75-107 150 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Crossmediale optimalisatie

van der Ent, MAJ., 2011, Basisboek online marketing. Visser, M. & Sikkenga, B. (eds.). Groningen: Noordhoff Uitgevers, p. 255-259 610 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Social shopping: ook online is de mens een gezelschapsdier

van der Ent, MAJ., 2011, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2010/2011. Wildhagen, W. & de Bruijn, K. (eds.). Breda: NRIT Onderzoek, p. 240-242 320 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2010

Reviews; de macht van de consument

van der Ent, MAJ., 2010, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2009/2010. Wildhagen, W. & de Bruijn, K. (eds.). Breda: NRIT Onderzoek, p. 42-44 3 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2009

Kansen en bedreigingen in het tijdperk van de ontketende reisconsument

van der Ent, MAJ., 2009, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2008/2009. de Bruijn, K. & Wildhagen, W. (eds.). Breda: NRIT Onderzoek, p. 45-48 4 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional