No photo of Marian Ent

Marian van der Ent

  • 0 Citations
20092018
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output 2009 2018

2018

Blind Walls Gallery Ideaalplaatje : Bourgondisch Breda met hippe 'edgy bite'

van der Ent, MAJ., 12 Mar 2018, In : Graphic Matters 2017 Review.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

2017

Airbnb als uitdaging voor DMO's; inspelen op de netwerksociety

van der Ent, MAJ., 2017, Trendrapport toerisme, recratie en vrije tijd 2017. Vermeulen, T., Bijl, J., Rooijackers, M., Hartman, S., van der Most, K., Heerschap, N., Schreven, L., Breedveld, K. & van Wijk, K. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media; CBS, p. 117-120 4 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Eliza was here opent internationaal bloggershuis op Cyprus

van der Ent, MAJ., 4 May 2017, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Ideaalplaatje : bourgondisch Breda met hippe 'edgy bite'

van der Ent, MAJ., 1 Nov 2017, In : BN de Stem.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Local Hero Travel : geen tussenpersoon meer, direct reizen met de locals

van der Ent, MAJ., 6 Jul 2017, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Peer-to-peer platforms (Airbnb) als uitdaging voor DMO's : case Rotterdam

van der Ent, MAJ., 22 Mar 2017, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

2016

De content marketingstrategie van de grootste Bed & Breakfast site ter wereld

van der Ent, MAJ., 19 Jan 2016, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Vakantiegenot als crossmediale experience bij Eliza was here

van der Ent, MAJ., 27 May 2016, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

‘Ask a local’: online informatie van locals is een inspiratiebron

van der Ent, MAJ. & Smeenge, M., 16 Mar 2016, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Branding & experience

Disseldorp, M., Ruijs, P. & van der Ent, MAJ., 2015, ShoppingTomorrow : bent u klaar voor de consument van 2020?. van Welie, R. (ed.). Woerden: BBP Media, p. 153-166 447 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Colleen Geske of Amsterdam Marketing: Organic reach and using emotions in community management

van der Ent, MAJ. & O'Neill, L., 23 Apr 2015, In : sometourism.com (online article).

Research output: Contribution to journalArticlePopular

Community management: organisch bereik is niet dood (online article)

van der Ent, MAJ., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

De Holy Grail: de ROI van social media in toerisme met een 'nieuwe' formule (online article)

van der Ent, MAJ., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

De kracht van een regionaal boekingssysteem (online article)

van der Ent, MAJ., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Een 'seamless travel experience' creëren, ook in de 'dark time' na het boeken (online article)

van der Ent, MAJ., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

iBeacons en de customer journey: verbetering van de beleving van de binnenstad van Bergen op Zoom dankzij een app

van der Ent, MAJ. & Smeenge, M., 2015, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015. Vermeulen, T. & de Bruijn, K. (eds.). Breda: NRIT Media; CBS, p. 106-109 568 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Je klant gericht targeten met ads via verschillende devices (Facebook Travel) (online article)

van der Ent, MAJ., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

10 Downloads (Pure)

The digitisation of tourism enterprises

Mitas, O., van der Ent, MAJ., Peeters, PM. & Weston, R., 2015, European Parliament. 36 p.

Research output: Book/ReportReportProfessional

Open Access
File
2014

De kracht van authentieke visuele content: bouw een virtueel podium (online article)

van der Ent, MAJ., 2014, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Instagram: online meets offline (online article)

van der Ent, MAJ., 2014, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Instawalks: enthousiasme en authenticiteit (online article)

van der Ent, MAJ., 2014, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Online branding van bestemmingen : de kracht van visuele content

van der Ent, MAJ., Smeenge, M. & de Vink, GJ., 2014, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. Breedveld, K., Oskam, J., Rooijackers, M., Vermeulen, T., Heerschap, N., Korteweg Maris, D., de Bruijn, K., Mensink, L. & van der Most, K. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, p. 70-73 420 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Op stap met een app! (online article)

van der Ent, MAJ., 2014, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Social media week Rotterdam: de kracht van een local community (online article)

van der Ent, MAJ., 2014, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

2013

De worsteling van toeristische organisaties in een veranderd marketing landschap (online article)

Beelen, J. & van der Ent, MAJ., 2013, In : TravelNext. 18-01-2013

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Performance marketing op Facebook (online article)

van der Ent, MAJ., 2013, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Toeristische promotieorganisaties in een veranderend marketinglandschap: de strijd hoe relevant te blijven voor de moderne toerist

Beelen, J., van der Ent, MAJ., Reintjes, LWG. & Swager, G., 2013, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd. Korteweg Maris, D., Breedveld, K., de Bruijn, K., van der Meulen, J., Rooijackers, M., van Roosendaal, R., van der Most, K., van der Noort, U., Oskam, J. & Vermeulen, T. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media, p. 366-369 400 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2012

6 geheimen om de vakantieganger (online) te verleiden

van der Ent, MAJ., 6 Jan 2012, In : frankwatching.com (online article).

Research output: Contribution to journalArticlePopular

Hoe betrouwbaar zijn online reviews : article on Frankwatching.com

van der Ent, MAJ. & Mullem, J., 6 Mar 2012, In : frankwatching.com (online article).

Research output: Contribution to journalArticlePopular

Vakantieveilingen.nl over haar vier Facebook-bouwstenen (online article)

van der Ent, MAJ., 2012, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

2011

Co-creatie in het toerisme

van der Ent, MAJ. & Leijser, MGET., 2011, Concept- en productontwikkeling in het toerisme. Breda: NRIT Media/NHTV, p. 75-107 150 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Crossmediale optimalisatie

van der Ent, MAJ., 2011, Basisboek online marketing. Visser, M. & Sikkenga, B. (eds.). Groningen: Noordhoff Uitgevers, p. 255-259 610 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

De rijkdom van User Generated Content (UGC)

van der Ent, MAJ., 2011, In : NRIT Magazine. 2011, 3, p. 26-28 3 p.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Een goede strategie is onontbeerlijk: succesvolle inspiratiedag e-tourism

Vermeulen, T., van der Ent, MAJ. & Rovers, T., 2011, In : NRIT Magazine. 2011, 2, p. 43-45 3 p.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

EyeforTravel: optimaliseer de customer journey met dreaming & sharing

van der Ent, MAJ., 27 Oct 2011, In : frankwatching.com (online article).

Research output: Contribution to journalArticlePopular

Social shopping: ook online is de mens een gezelschapsdier

van der Ent, MAJ., 2011, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2010/2011. Wildhagen, W. & de Bruijn, K. (eds.). Breda: NRIT Onderzoek, p. 240-242 320 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

Verslag inspiratiedag e-tourism

van der Ent, MAJ., 5 Apr 2011, In : reismanagers.nl (online article).

Research output: Contribution to journalArticlePopular

Zoek- en boekgedrag jonge vakantiegangers

Zoest, M. & van der Ent, MAJ., 27 Dec 2011, In : frankwatching.com (online article).

Research output: Contribution to journalArticlePopular

2010

Het belang van virtuele vrienden in de communities

van der Ent, MAJ., 2010, In : NRIT Magazine. 2010, 5, p. 24-25 2 p.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Reviews; de macht van de consument

van der Ent, MAJ., 2010, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2009/2010. Wildhagen, W. & de Bruijn, K. (eds.). Breda: NRIT Onderzoek, p. 42-44 3 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2009

Kansen en bedreigingen in het tijdperk van de ontketende reisconsument

van der Ent, MAJ., 2009, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2008/2009. de Bruijn, K. & Wildhagen, W. (eds.). Breda: NRIT Onderzoek, p. 45-48 4 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional