• 4 Citations
20082018
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output 2008 2018

2018

Een destination marketingcampagne en een vulkaan: het succes van Inspired by Iceland

van der Laan, R. & Smeenge, M., 19 Jan 2018, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Open Access

Glow : made in Eindhoven : lichtfestivals schieten als paddenstoelen uit de grond

Smeenge, M. & de Wijs, SPH., 2018, In : Uncover. 2018, 2, p. 30-31 2 p.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

2017

Uitdagingen binnen een internationale toerisme campagne: online de content, offline verdere uitleg

Smeenge, M., 14 Feb 2017, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

2016

‘Ask a local’: online informatie van locals is een inspiratiebron

van der Ent, MAJ. & Smeenge, M., 16 Mar 2016, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

2015

iBeacons en de customer journey: verbetering van de beleving van de binnenstad van Bergen op Zoom dankzij een app

van der Ent, MAJ. & Smeenge, M., 2015, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015. Vermeulen, T. & de Bruijn, K. (eds.). Breda: NRIT Media; CBS, p. 106-109 568 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2014

10 Social media tips voor effectieve destinatie marketing #SoMeT14EU

Smeenge, M., 30 Apr 2014, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Online branding van bestemmingen : de kracht van visuele content

van der Ent, MAJ., Smeenge, M. & de Vink, GJ., 2014, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. Breedveld, K., Oskam, J., Rooijackers, M., Vermeulen, T., Heerschap, N., Korteweg Maris, D., de Bruijn, K., Mensink, L. & van der Most, K. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, p. 70-73 420 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

SoMeTEU14-symposium: geen gewoon symposium

Smeenge, M., 23 Apr 2014, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

2013
2 Citations

A field focuses on destinations: papers from the 7th International Coastal and Marine Tourism Congress

Miller, M. L., Auyong, J., Smeenge, M., Offringa, BJP., Myles, P. & Lueck, M., 2013, In : Tourism in Marine Environments. 9, 3-4, p. 117-128

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

2012

Coastal tourism: the Dutch perspective

Smeenge, M. & Offringa, BJP., 2012, Breda; Vlissingen: Kenniscentrum Kusttoerisme. 34 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

2011
2 Citations

A model for coastal tourism: the coast is all in one's mind

Smeenge, M. & Offringa, BJP., 2011, In : Tourism in Marine Environments. 7, 3-4, p. 203-211 9 p.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

Open Access
File
2010

De populariteit van wellness

Smeenge, M., 2010, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2009/2010. Wildhagen, W. & de Bruijn, K. (eds.). Breda: NRIT Onderzoek, p. 94-96 3 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2008

Tourism in the Arctic: the north-west challenge? Visitor management in a vulnerable area

Smeenge, M., Offringa, BJP. & Ennen, E., 2008

Research output: Contribution to conferencePaperOther research output