Photo of JAM Vinkesteijn

JAM Vinkesteijn

  • 0 Citations
20102018
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output 2010 2018

2018

eMarketing To Go!

Dijkmans, CHS. & Vinkesteijn, JAM., 2018, 3 ed. Leiden: EduPlaza. 248 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

eMarketing To Go!

Dijkmans, CHS. & Vinkesteijn, JAM., 2018, English (3rd) edition ed. Leiden: EduPlaza. 248 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Hoe reageren toeristische bedrijven op Twitter vragen?

Vinkesteijn, JAM., 2018, In : Emerce.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Open Access

Onderzoek: reisbedrijven reageren slecht op Instagram

Vinkesteijn, JAM., 2018, In : Emerce.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Open Access

Reisbedrijven zijn het best benaderbaar via Facebook

Vinkesteijn, JAM., 2018, In : Emerce.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Open Access
2017

Hoe reageren toeristische bedrijven op Instagram vragen?

Vinkesteijn, JAM., 15 Feb 2017, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Instagram niet het juiste medium?

Vinkesteijn, JAM., 1 Mar 2017, In : Blogpost on: cloutoday.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Instagram niet het juiste medium?

Vinkesteijn, JAM., 1 Mar 2017, In : Blogpost on: moaweb.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Instagram niet het juiste medium voor de reiswereld?

Vinkesteijn, JAM., 9 Feb 2017, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Onderzoek toont aan : einde Twitter in reiswereld

Vinkesteijn, JAM., 25 Jan 2017, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Reiswereld reageert amper meer op Twitter vragen

Vinkesteijn, JAM., 1 Feb 2017, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

2016

eMarketing To Go!

Dijkmans, CHS. & Vinkesteijn, JAM., 2016, English (2nd) edition ed. Leiden: EduPlaza. 262 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

eMarketing To Go!

Dijkmans, CHS. & Vinkesteijn, JAM., 2016, 2 ed. Leiden: EduPlaza. 262 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Social media to go! : de basis van social media in commerciële bedrijfsvoering

Dijkmans, CHS. & Vinkesteijn, JAM., 2016, 2e druk ed. Leiden: EduPlaza. 248 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

2015

Afhankelijkheid van Facebook: levensgevaarlijk!

Vinkesteijn, JAM., Laan, S. & Dijkmans, CHS., 25 Aug 2015, In : NRIT Kennisbank (online article).

Research output: Contribution to journalArticlePopular

Afhankelijkheid van social media: levensgevaarlijk! (online article)

Vinkesteijn, JAM., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

eMarketing To Go!

Dijkmans, CHS. & Vinkesteijn, JAM., 2015, Leiden: EduPlaza. 282 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Grip op de complexe communicatie naar de consument (online article)

Vinkesteijn, JAM., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Hoeveel (domein)namen en social namen is genoeg? (online article)

Vinkesteijn, JAM., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Impact technologie op toerisme (online article)

Vinkesteijn, JAM., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Invloed van streaming video op hospitality en toerisme (online article)

Vinkesteijn, JAM., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Juridische zaken op web en social in de reiswereld (online article)

Vinkesteijn, JAM., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Klanten in problemen door gebruik social media tijdens vakantie (online article)

Vinkesteijn, JAM., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Media, hospitality en toerisme tijdens MPJC 2015 (online article)

Vinkesteijn, JAM., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Onderzoek naar responstijd van reisbedrijven op Twitter deel 2 (online article)

Vinkesteijn, JAM., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Responstijd reisbedrijven op Twitter met dramatische resultaten

Vinkesteijn, JAM., 16 Jan 2015, In : Blogpost on: www.marketingfacts.nl.

Research output: Contribution to journalArticlePopular

Responstijd reisbedrijven op Twitter met dramatische resultaten (online article)

Vinkesteijn, JAM., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Social media to go! : de basis van social media in commerciële bedrijfsvoering

Dijkmans, CHS. & Vinkesteijn, JAM., 2015, Leiden: EduPlaza. 210 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Tourism and the sharing economy : challenges and oppotunities for the EU

Peeters, PM., Dijkmans, CHS., Mitas, O., Strous - de Boer, BJ. & Vinkesteijn, JAM., 2015, European Parliament. 90 p.

Research output: Book/ReportReportProfessional

Voor niets is nog te veel!: bedrijven in toerisme en recreatie over tien jaar onherkenbaar

Vinkesteijn, JAM., 2015, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015. de Bruijn, K. & Vermeulen, T. (eds.). Breda: NRIT Media; CBS, p. 124-127 568 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2014

De voordelen en nadelen van likes kopen (online article)

Vinkesteijn, JAM., 2014, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Laten we likes kopen! deel 1 (online article)

Vinkesteijn, JAM., 2014, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Slechte review, dus een boete voor hotelgast

Vinkesteijn, JAM., 28 Nov 2014, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Vier nieuwe beroepen in hospitality en toerisme (online article)

Vinkesteijn, JAM., 2014, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Wat zijn de beroepen voor de toekomst in travel en hospitality? (online article)

Vinkesteijn, JAM., 2014, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

2013

Social media of nee?

Vinkesteijn, JAM., 2013, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd. Breedveld, K., van Roosendaal, R., de Bruijn, K., van der Most, K., van der Noort, U., Oskam, J., Vermeulen, T., Korteweg Maris, D., van der Meulen, J. & Rooijackers, M. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media, p. 50-53 400 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2011
2010

Management Simulation Tool "Emerald Forest"

Dijkmans, CHS. & Vinkesteijn, JAM., 2010

Research output: Non-textual formGameOther research output

Sociale media of media-nee? : column

Vinkesteijn, JAM., 2010, In : NRIT Magazine. 2010, 5, p. 19- 1 p.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Wie het weet mag het zeggen

Vinkesteijn, JAM., 2010, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2009/2010. de Bruijn, K. & Wildhagen, W. (eds.). Breda: NRIT Onderzoek, p. 45-47 3 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional