Photo of Herman Lier

Herman Lier

  • 0 Citations
20092014
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output 2009 2014

2014

Golfbanen in zwaar weer : kan het New Business Model uitkomst bieden?

Lier, HH., 2014, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2014. van der Most, K., de Bruijn, K., Mensink, L., Breedveld, K., Oskam, J., Vermeulen, T., Heerschap, N., Korteweg Maris, D. & Rooijackers, M. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media/CELTH/NBTC Holland Marketing, p. 30-33 420 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2012

Het starten van uw bedrijf

Lier, HH., 2012, In : Estheticienne. 48, Februari

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Het starten van uw bedrijf, deel 2

Lier, HH., 2012, In : Estheticienne. 48, Maart

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Marketingstrategie : van brein tot besluit

Bruins, R., Vries, K., Lier, HH. & Heijblom, R., 2012, Amsterdam: Pearson. 301 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Tot 2025: toekomstvisie op toerisme

Beulink, PT., Dijkmans, CHS., Erdkamp, COM., Lier, HH. & Mensink, HJG., 2012, Reiswerk. 40 p.

Research output: Book/ReportReportProfessional

2011

Je moet je gast persoonlijke betrokkenheid bieden

Lier, HH. & Sandijk, J., 2011, In : Recreactie, 2011, nr. 2.

Research output: Contribution to journalArticlePopular

Physical, mental, and emotional aspects of holiday experiences are fundamental to health and well-being

Mitas, O., Kerstetter, D., Lier, HH., Mensink, HJG., Erdkamp, COM. & Stansfield, M., 2011, Reiswerk.

Research output: Book/ReportReportProfessional

2009

Van experience naar challenge economy

Lier, HH., Heijblom, R. & Waijers, A., 2009, Groningen/ Houten: Noordhoff Uitgevers. 139 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional