Corné Dijkmans

  • 152 Citations
20102023
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output 2010 2019

Filter
Article
2018

De menselijke toon telt: de effecten van social media inzet door toeristische bedrijven op hun klantrelaties

Dijkmans, CHS., 2018, In : Vrijetijdstudies. 36, 1, p. 35-38 4 p.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

Interactiviteit en ‘human voice’ in zakelijke social media

Dijkmans, CHS., 2018, In : Reiswerk.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Open Access
2017
4 Citations (Scopus)

In de reiswereld communiceren op social media: human voice of AI & chatbots?

Dijkmans, CHS., 9 Mar 2017, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Open Access
2015

Afhankelijkheid van Facebook: levensgevaarlijk!

Vinkesteijn, JAM., Laan, S. & Dijkmans, CHS., 25 Aug 2015, In : NRIT Kennisbank (online article).

Research output: Contribution to journalArticlePopular

132 Citations (Scopus)

A stage to engage: social media use and corporate reputation

Dijkmans, CHS., Kerkhof, P. & Beukeboom, C. J., 2015, In : Tourism Management. 47, April, p. 58-67

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

Bedrijven op social media en 'online firestorms'

Dijkmans, CHS., 9 Feb 2015, In : acsm-vu.nl (online article).

Research output: Contribution to journalArticlePopular

Dragen activiteiten op sociale media bij aan de reputatie van toeristische bedrijven?

Dijkmans, CHS., 2015, In : NRIT Magazine. 2015, 4, p. 14-15 2 p.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Dragen social media activiteiten bij aan de reputatie van bedrijven? (online article)

Dijkmans, CHS., 2015, In : SWOCC.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

16 Citations (Scopus)

Online conversation and corporate reputation: a two-wave longitudinal study on the effects of exposure to the social media activities of a highly interactive company

Dijkmans, CHS., Kerkhof, P., Buyukcan-Tetik, A. & Beukeboom, C. J., 2015, In : Journal of Computer-Mediated Communication. 20, 6, p. 632-648 17 p.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

Online klachten, slechte reviews, wat nu? (online article)

Dijkmans, CHS., 2015, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Social media door KLM: de relatie met online engangement en bedrijfsreputatie

Dijkmans, CHS., Kerkhof, P. & Beukeboom, C. J., 2015, In : Vrijetijdstudies. 33, 2, p. 23-36 14 p.

Research output: Contribution to journalArticleScientificpeer-review

2014

Onderzoek: dragen social media activiteiten bij aan de reputatie van toeristische bedrijven?

Dijkmans, CHS., 2014, In : NRIT Magazine. 2014, 4, p. 14-15

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

Social media responsiveness: een uitdaging voor nog veel bedrijven (online article)

Dijkmans, CHS., 2014, In : TravelNext.

Research output: Contribution to journalArticleProfessional

2013

De impact van social media op toeristische aankoopbeslissingen

Dijkmans, CHS., 2013, In : acsm-vu.nl (online article).

Research output: Contribution to journalArticlePopular

De impact van social media op toeristische aankoopbeslissingen

Dijkmans, CHS., 2013, In : travelnext.nl.

Research output: Contribution to journalArticlePopular

Klagen op internet: reviews in de travel- en hospitality industry

Dijkmans, CHS., 2013, In : acsm-vu.nl (online article).

Research output: Contribution to journalArticlePopular