Photo of Corné Dijkmans

Corné Dijkmans

Manager Research & Business Innovation

      • 237 Citations
      If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

      Research Output

      Filter
      Chapter
      2020

      Adapting to an emerging social media landscape: The rise of informalization of company communication in tourism

      Dijkmans, C., Kerkhof, P. & Beukeboom, C. J., 2020, Information and Communication Technologies in Tourism 2020: Proceedings of the International Conference in Surrey, United Kingdom, January 08–10, 2020. Neidhardt, J. & Wörndl, W. (eds.). Springer, 12 p.

      Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

      Open Access
      File
      61 Downloads (Pure)
      2019

      Webcare

      Kerkhof, P. & Dijkmans, C., 2019, Oxford bibliographies in communication. Moy, P. (ed.). New York: Oxford University Press

      Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

      Open Access
      2016

      Een menselijk gezicht in elk onlinebericht? Social media inzet en tone of voice

      Dijkmans, CHS., 2016, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2016. de Bruijn, K., Vermeulen, T., Korteweg Maris, D., Rooijackers, M., van der Most, K., Heerschap, N., Schreven, L., Breedveld, K., Hartman, S. & van Wijk, K. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media/CBS/CELTH/NBTC Holland Marketing/NRIT Media, p. 112-117 5 p.

      Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

      2015

      Effectief reageren op online klachten blijft essentieel: naar een gestructureerde en effectieve aanpak

      Dijkmans, CHS., 2015, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015. de Bruijn, K. & Vermeulen, T. (eds.). Breda: NRIT Media; CBS, p. 110-114 568 p.

      Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional