Corné Dijkmans

  • 128 Citations
20102018
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output 2010 2018

Filter
Chapter
2016

Een menselijk gezicht in elk onlinebericht? Social media inzet en tone of voice

Dijkmans, CHS., 2016, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2016. de Bruijn, K., Vermeulen, T., Korteweg Maris, D., Rooijackers, M., van der Most, K., Heerschap, N., Schreven, L., Breedveld, K., Hartman, S. & van Wijk, K. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media/CBS/CELTH/NBTC Holland Marketing/NRIT Media, p. 112-117 5 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2015

Effectief reageren op online klachten blijft essentieel: naar een gestructureerde en effectieve aanpak

Dijkmans, CHS., 2015, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015. de Bruijn, K. & Vermeulen, T. (eds.). Breda: NRIT Media; CBS, p. 110-114 568 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

2011

Social media effectiever inzetbaar in de toeristische branche: opstart "innovatielab" door NHTV, NBTC en HSMAI

Dijkmans, CHS., 2011, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2010/2011. Wildhagen, W. & de Bruijn, K. (eds.). Breda: NRIT Onderzoek, p. 42-44 320 p.

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional