Corné Dijkmans

Manager Research & Business Innovation

    • 162 Citations
    20102023
    If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

    Research Output 2010 2019

    Filter
    Chapter
    2019

    Webcare

    Kerkhof, P. & Dijkmans, C., 2019, Oxford bibliographies in communication. Moy, P. (ed.). New York: Oxford University Press

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterScientificpeer-review

    Open Access
    2016

    Een menselijk gezicht in elk onlinebericht? Social media inzet en tone of voice

    Dijkmans, CHS., 2016, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2016. de Bruijn, K., Vermeulen, T., Korteweg Maris, D., Rooijackers, M., van der Most, K., Heerschap, N., Schreven, L., Breedveld, K., Hartman, S. & van Wijk, K. (eds.). Nieuwegein: NRIT Media/CBS/CELTH/NBTC Holland Marketing/NRIT Media, p. 112-117 5 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

    2015

    Effectief reageren op online klachten blijft essentieel: naar een gestructureerde en effectieve aanpak

    Dijkmans, CHS., 2015, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2015. de Bruijn, K. & Vermeulen, T. (eds.). Breda: NRIT Media; CBS, p. 110-114 568 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional

    2011

    Social media effectiever inzetbaar in de toeristische branche: opstart "innovatielab" door NHTV, NBTC en HSMAI

    Dijkmans, CHS., 2011, Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd 2010/2011. Wildhagen, W. & de Bruijn, K. (eds.). Breda: NRIT Onderzoek, p. 42-44 320 p.

    Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterProfessional