Academy for Tourism

  • Mgr. Hopmansstraat 2, Horizon Building

    4817 JS Breda

    Netherlands

Research Output 1995 2018

Filter
Book
2018

Digital marketing fundamentals

Visser, M., Sikkenga, B. & Berry, M., 2018, 3 ed. Groningen: Noordhoff Uitgevers. 640 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

eMarketing To Go!

Dijkmans, CHS. & Vinkesteijn, JAM., 2018, 3 ed. Leiden: EduPlaza. 248 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

eMarketing To Go!

Dijkmans, CHS. & Vinkesteijn, JAM., 2018, English (3rd) edition ed. Leiden: EduPlaza. 248 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

2017

Social media management vanuit commercieel perspectief

Visser, M. & Sikkenga, B., 2017, Groningen: Noordhoff Uitgevers. 350 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Space and economics; an introduction to regional economics

Heijman, W., Klijs, J., Peerlings, J., Rouwendaal, J. & Schipper, R., 2017, Wageningen: Wageningen Academic Publishers. 360 p.

Research output: Book/ReportBookScientific

2016

De waarde van het alledaagse: van beleidsdrang naar bewonersperspectief in de stadswijk

Beijer, PAM., de Groot, E., Hoeflak, J. & Platenkamp, VCJM., 2016, Trancity. 160 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

De waarde van het alledaagse

Platenkamp, VCJM., Beijer, PAM., de Groot, E. & Hoef, J., 2016, Haarlem: Trancity. 160 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

eMarketing To Go!

Dijkmans, CHS. & Vinkesteijn, JAM., 2016, English (2nd) edition ed. Leiden: EduPlaza. 262 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

eMarketing To Go!

Dijkmans, CHS. & Vinkesteijn, JAM., 2016, 2 ed. Leiden: EduPlaza. 262 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Social media to go! : de basis van social media in commerciële bedrijfsvoering

Dijkmans, CHS. & Vinkesteijn, JAM., 2016, 2e druk ed. Leiden: EduPlaza. 248 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

The Essential Organize with Chaos: 2nd edition, including a comparison of some of the most important other change models

Roevens, JJLM., Rowley, R. M. & Platenkamp, VCJM., 2016, Antwerp: Universitas.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Theorieboek toerisme en recreatie | branche en beroep

Offringa, BJP., Toonen, MA. & Ars, BGJM., 2016, Edu`Actief. 120 p. (Tendens toerisme en recreatie)

Research output: Book/ReportBookProfessional

Understanding Chinese Tourists : Educational pack

Koerts, M. & Vos, C., 2016, Copper Views.

Research output: Book/ReportBookProfessional

2015

Basisboek online marketing

Visser, M. & Sikkenga, B., 2015, 2e ed. Groningen: Noordhoff Uitgevers. 606 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

E-business

Visser, M. & Sikkenga, B., 2015, Groningen: Noordhoff Uitgevers. 351 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

eMarketing To Go!

Dijkmans, CHS. & Vinkesteijn, JAM., 2015, Leiden: EduPlaza. 282 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Social media to go! : de basis van social media in commerciële bedrijfsvoering

Dijkmans, CHS. & Vinkesteijn, JAM., 2015, Leiden: EduPlaza. 210 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

2014

Travelling large in 2013: the carbon footprint of Dutch holidaymakers in 2013 and the development since 2002

Pels, J., Eijgelaar, E., de Bruijn, K., Dirven, RJAG. & Peeters, PM., 2014, Breda: NHTV University of Applied Sciences. 49 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

2013

De financiele overzichten in recreatie en toerisme

Lengkeek, JW., 2013, Breda: Letters en Bits. 144 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

De investeringsanalyse in recreatie en toerisme

Lengkeek, JW., 2013, Breda: Letters en Bits. 140 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Waar blijft het geld?

Lengkeek, JW., 2013, Breda: Letters en Bits. 200 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

2012

Coastal tourism: the Dutch perspective

Smeenge, M. & Offringa, BJP., 2012, Breda; Vlissingen: Kenniscentrum Kusttoerisme. 34 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Corporate communication worldwide

Herle, M. & Rustema, C., 2012, Groningen: Noordhoff. 285 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Cruisetoerisme : vanuit breed perspectief ingezoomd op Zeeland

Korteweg Maris, DM., Roosendaal, R. & Provoost, K., 2012, Breda; Vlissingen: Kenniscentrum Kusttoerisme. 40 p. (Themapublicaties Kenniscentrum Kusttoerisme; no. 2)

Research output: Book/ReportBookProfessional

Daarom watersport: de betekenis van watersport in beeld gebracht

Korteweg Maris, DM. & Sprenkels, M., 2012, Breda; Vlissingen: Kenniscentrum Kusttoerisme. 36 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Das wesentliche aus Organize with chaos: eine aktualiserung auf veranderung, partizipation, unternehmen und organisatorischen erfolg

Roevens, JJLM., van de Weele, H., Rowley, R. M. & Platenkamp, VCJM., 2012, Antwerpen: Universitas. 37 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

De essentie uit Organize with chaos : organiseren, managen en veranderen met Generatie Y

Roevens, JJLM., Ruiten, N., Rowley, R. M. & Platenkamp, VCJM., 2012, Antwerpen: Universitas. 38 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

31 Citations

Key concepts in tourism research

Botterill, D. & Platenkamp, VCJM., 2012, Los Angeles, USA: Sage. 190 p. (Sage Key Concepts Series)

Research output: Book/ReportBookScientific

Marketingstrategie : van brein tot besluit

Bruins, R., Vries, K., Lier, HH. & Heijblom, R., 2012, Amsterdam: Pearson. 301 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

SusTRIP: kennis delen in Europa

Korteweg Maris, DM., 2012, Breda; Vlissingen: Kenniscentrum Kusttoerisme. 40 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Vrijetijdsbesteding in de Delta

Korteweg Maris, DM., 2012, Breda; Vlissingen: Kenniscentrum Kusttoerisme. 47 p. (Themapublicaties Kenniscentrum Kusttoerisme; no. 1)

Research output: Book/ReportBookProfessional

2011

Dutch Divers' Delta: Zeeland, een duikregio met groeipotentieel

Sprenkels, M., Korteweg Maris, DM. & Roosendaal, R., 2011, Vlissingen: Kenniscentrum Kusttoerisme. 40 p. (Themapublicaties Kenniscentrum Kusttoerisme, 2011-3)

Research output: Book/ReportBookProfessional

Funshoppen in Zeeland

Sprenkels, M., Korteweg Maris, DM. & Roosendaal, R., 2011, Vlissingen: Kenniscentrum Kusttoerisme. 32 p. (Themapublicaties Kenniscentrum Kusttoerisme, 2011-4)

Research output: Book/ReportBookProfessional

Havens à la carte : atlas haventypologieën

Korteweg Maris, DM., Holmes, R. & Vast, M., 2011, Breda: Kenniscentrum Kusttoerisme. 25 p. (Themapublicaties Kenniscentrum Kusttoerisme; no. 2011-1)

Research output: Book/ReportBookProfessional

Inkomend toerisme in Zeeland

Sprenkels, M., Korteweg Maris, DM. & Roosendaal, R., 2011, Vlissingen: Kenniscentrum Kusttoerisme. 40 p. (Themapublicaties Kenniscentrum Kusttoerisme, 2011-2)

Research output: Book/ReportBookProfessional

Marketing calculations in recreation and tourism

Lengkeek, JW., 2011, Breda: Letters en Bits. 120 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

Productiviteitsverbetering van bedrijven in toerisme, recreatie en vrije tijd

Verheijden, HFCNM., Bultink, MJM., Kops, CAGM., Klerks, YA., van der Poel, N. C. & Toonen, MA., 2011, Breda: NRIT Media. 86 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

The essential organize with chaos : an executive update on change, participation, entrepreneurship and organizational success in the 21st century

Rowley, R. M., Roevens, JJLM. & Platenkamp, VCJM., 2011, Antwerpen: Universitas. 38 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

The investment analysis in recreation and tourism

Lengkeek, JW., 2011, Breda: Letters en Bits. 116 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

2010

Commerciële calculaties in recreatie en toerisme

Lengkeek, JW., 2010, Breda: Letters en Bits. 128 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional

De financiële overzichten in recreatie en toerisme

Lengkeek, JW., 2010, Breda: Letters en Bits. 144 p.

Research output: Book/ReportBookProfessional